Participació activa de l'EPSEVG a la Fira de Novembre 2019 de Vilanova i la Geltru

Del divendres 8 al diumenge 10 de novembre es va celebrar la 26a edició de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú.

La Fira de Novembre va ser inaugurada a les 12.00 h. per la consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà de la Generalitat de Catalunya, l'alcaldessa Olga Arnau i regidors del Govern, i el director de la nostra Escola, en Frederic Vilà. Les personalitats, posteriorment van visitar els estands de l'EPSEVG.

La nostra Escola tenia presència a l'estand compartit amb l'Oficina d'Atenció a l'empresa de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la iniciativa Reempresa de Node Garraf, a la plaça de la Vila. Van ser molts els visitants que es van acostar, atrets per la impressora 3D, el robot de Kuka i el robot subaquàtic de SARTI.

Al Parc de Baix a Mar, s'hi van aplegar les associacions de l'EPSEVG. L'associació EPSEVG Gaming va organitzar partides amb consoles retro i MESDI un taller de construcció de dinosaures de fusta amb gran èxit de públic.

També hi van ser presents l'equip E-3Team, de la moto elèctrica, que va mostrar la seva moto i va atendre les consultes relacionades amb els nostres estudis i el Vilanova Formula Team, que va assistir amb el prototip de Formula 1 i un simulador que no va parar de funcionar en tot el cap de setmana.

L'associació Dronerds UPC van estrenar-se fent volar drons a l'espai vallat de què disposaven.

Es calcula que unes 500 persones van passar pels nostres estands dels quals 60 van demanar informació sobre els estudis impartits al nostre Campus.