Celebració de la Diada de l’Enginyeria 2019

El passat divendres dia 15 de novembre el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials del Garraf i l'Alt Penedès va organitzar la Diada de l'Enginyeria.

La temàtica d'aquest any va ser el vehicle elèctric.

Durant la jornada es va fer entrega dels premis de la 20a edició del Premi Joan Roset i Ventosa que es concedeixen a Treballs Final de Grau que han estat realitzats a l’EPSEVG.

La guanyadora del premi va ser Ares Figueres Liñán amb el projecte: “Utensili per a invidents” dirigit per Sergi Bueno Arroyo.

Els projectes finalistes van ser: “ Disseny d'un aparell per a l'exercici físic de persones amb mobilitat reduïda”, realitzat per: Xavier Cantero Planas, dirigit per Joan Solé Rovira. L’altre projecte finalista va ser: "Dispositiu automàtic per jugar a escacs" realitzat per Marçal Civill Cortada i dirigit per Manuel López Membrilla.

El jurat va destacar que enguany, el nivell dels treballs presentats havia estat molt bo.

La conferència va anar a càrrec del meteoròleg Sr. Francesc Mauri i portava per títol: "La realitat del vehicle elèctric". Posteriorment es va portar a terme una taula rodona de la mateixa temàtica en la qual van participar el Sr. Francesc Mauri, el Sr. Oriol Gallemí, professor del Departament d’Enginyeria Elèctrica de l'Institut Químic de Sarrià i el Sr. Xavier Álvarez, responsable expert d'Endesa X.

Va ser la primera diada del Sr. Xavier Jiménez i Garcia com a Degà del CETIVG.