Simulacre d'emergència i evacuació de l'edifici VGA (edifici principal) de l'EPSEVG

Després de les diverses accions realitzades dins del Pla d’Autoprotecció dels edificis del Campus (definició i funcions de l’equip d’emergències i d’intervenció, activitats formatives pel PDI i PAS, difusió de consignes d’emergències, etc.), el passat divendres 22 de novembre va tenir un lloc un exercici tècnic d’evacuació a l’edifici VGA (Escola).

Aquesta acció es va desenvolupar amb total normalitat i fluïdesa. Es va produir el desallotjament de les persones existents a l’edifici en aquell moment i l’arribada al punt de reunió, en un temps molt raonable d'uns 6 minuts.

S'agraeix a tots els membres de la comunitat universitària la seva col·laboració i facilitat per a fer el simulacre.

Continuem amb la implantació i actualització de les millores detectades al Pla, per vetllar per la seguretat i salut de tothom.