Enginyers químics de la UPC investiguen la qualitat de l'aire

Sensibilitzats per tots els temes de medi ambient, és important que estiguem alerta i reconeixem l'activitat científica que fan persones de la nostra Universitat, concretament, les que desenvolupen la seva activitat en el camp del medi ambient atmosfèric amb el disseny de metodologies aplicades a l'avaluació real de la qualitat de l'aire (indoor-outdoor air) en àrees urbanes.

Per això, us comuniquem que el dimarts 10 de desembre a les 21.55 h. s'emetrà a TV3 el capítol "És a l'aire" del programa "Sense Ficció" on intervenen membres del Departament d'Enginyeria Química a la UPC , que pertanyen al Laboratori del Centre de Medi Ambient (LCMA)

No us ho perdeu!!!