Taller de roḅtica per a promocionar vocacions STEAM

Dimecres 4 de desembre dos professors de l’escola "el Cim" de Vilanova i la Geltrú, un estudiant del màster MUESAEI, i un professor de la nostra Escola, van participar en un taller sobre "robots mBot" ofert pel professor Balduí Blanqué.

mBot és un robot STEAM ideal per a nens / es que a partir de 8 anys s’inicien en la robòtica i la programació amb Arduino i Scratch. Aquesta acció s'emmarca dins de les accions de promoció de l’Escola per despertar les vocacions STEAM a les escoles de primària. La idea és que els professors de primària formats a l'EPSEVG després puguin desenvolupar activitats a la seva escola amb els robots mBot. Per altra banda l’estudiant del MUESAEI desenvoluparà un “gadget” per poder fer que els robots realitzin altres accions no estàndards.

Es tracta d’una prova pilot amb l’objectiu de crear una competició comarcal de robots mBot.