20è Concurs Internacional de Disseny 'Andreu World': Accepteu el repte en Disseny Sostenible?

Andreu World treballa per a crear dissenys sostenibles i innovadors, proporcionant solucions de mobiliari durador que permetin gaudir dels espais que la gent utilitza d’una forma intel·ligent i saludable.
Andreu World és una empresa reconeguda com a líder internacional en disseny de mobles i per les seves instal·lacions i pràctiques de fabricació d’última generació.
Un any més, organitzen el seu cioncurs que enguany arriba a la seva 20a edició, en col·laboració amb l'Organització Mundial del Disseny (WDO).
El repte és buscar el millor disseny d'una Cadira i / o una Taula de fusta massissa o altres materials com plàstic, vidre, metalls, etc., sota una única premissa: Disseny Sostenible
El concurs està obert tant per a estudiants de disseny com per a professionals, sense límit d'edat.
Aquesta edició, tindrà un primer premi de 5.000 €, i un segon premi de 2.500 €.
Podeu consultar les bases del disseny i tota la informació a l'enllaç.
Enllaç a edicions passades.
Briefing del Concurs.