Primera edició virtual del Networking Talent Day (eNTD) organitzat per UPCAlumni

UPCAlumni vol donar continuïtat al compromís de la UPC d’oferir suport a la orientació professional i l’ocupabilitat dels estudiants i titulats, mitjançant el seu servei de Carreres Professionals.

En les circumstàncies actuals ho volem mantenir i si és possible intensificar; per aquest motiu, han organitzat la primera edició virtual del Networking Talent Day (eNTD).

La finalitat d’aquest esdeveniment anual és facilitar el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.
Tenint en compte el calendari lectiu dels diferents centres docents i per tal d’afavorir al màxim la participació dels i de les estudiants i titulats i titulades, la jornada tindrà lloc els dies 29 i 30 de juny en torns de matí i tarda.

Us remetem l'enllaç a la web de la jornada on podeu veure tota la informació i empreses participants fins el moment.