Nova incorporació a la Unitat de Suport a la Recerca (USR) del Campus UPC Vilanova

El divendres dia 26 de juny de 2020 va tenir lloc la presa de possessió dels funcionaris de l'escala C2 auxiliars de la UPC. A la UTG del Campus de Vilanova tenim una baixa, l'Helena Querol, que a partir de dilluns 29 de juny s'incorpora al Campus de Castelldefels, i al seu lloc ve l'Anna Badenas, que fins ara treballava al Campus del Besòs.

Un agraïment sincer a l'Helena per la feina que ha realitzat al nostre Campus i desitjar-li el millor en aquesta nova etapa.

L'Anna treballarà a la unitat de suport a la recerca (USR), en temes de gestió econòmica. En un primer moment estarà ubicada a l'Escola, per poder donar-li un millor suport en la seva etapa d'aprenentatge. Li donem la benvinguda al Campus.