Jornada de l'ICE: Incorporar la Perspectiva de Gènere en la Docència universitària - Àmbit d'Enginyeria Industrial

En el consell de govern del passat mes d'abril (01-04-2020) es va aprovar la "Nova competència transversal de perspectiva de gènere"  basada en el "Marc general per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària" d'AQU i fonamentada amb la legislació vigent.

Donada la importància que adquirirà en el futur (implantació en el Curs 2021-22) la competència transversal de perspectiva de gènere en totes les titulacions existents que hagin de reverificar els seus estudis i en les de nova creació que hagin de passar el procés de verificació, des del Vicerectorat de Compromís Social, Gemma Fargas, han organitzat amb la col·laboració del ICE un curs on line de formació en aquesta nova competència. Amb l'objectiu de contextualitzar la nova competència i de facilitar eines i recursos al PDI i als centres docents s'ha planificat un cicle de 5 sessions virtuals els propers 7, 14, 15, 16 i 17 de juliol de 2020 de 10.00 a 12.00 h. Les sessions s'han organitzat per àmbits. A l’EPSEVG tindrà lloc proper 15 de juliol.

Des de la Direcció i la Sostsdirecció d’Extensió Universitària de l'EPSEVG us ho recomanem. Per a totes aquelles persones que hi vogueu assistir us hi heu d’apuntar abans del 13 de juliol de 2020.

Gràcies per avançat per la vostra participació !

Podeu consultar el programa i formalitzar les inscripcions a l'enllaç.