2n Premi UPC al Compromís Social: Canvia el món amb la UPC

Des del Vicerectorat de Responsabilitat Social de la UPC, amb el vistiplau de la Direcció de l’Escola, i des de la Sotsdirecció d’Extensió Universitària de l'EPSEVG, us animem  a que totes aquelles persones que preferiblement en grup (no s’exclou a nivell individual) estigueu treballant en projectes de compromís social (àmbit d’igualtat de gènere,  de cooperació, de sostenibilitat o d’inclusió) us presenteu al Premi UPC al Compromís Social.

En aquest enllaç hi podeu trobar les bases i la resta d’informació.

Les candidatures són proposades per les persones responsables dels òrgans de la UPC que representen cadascuna de les modalitats: les xarxes de responsables d’inclusió, d’igualtat, de cooperació i de sostenibilitat de la UPC, els equips de direcció dels centres docents o algun membre del Consell de Direcció, i s’eleven a la Comissió de Valoració del premi. Les persones candidates han de donar el vistiplau a la seva candidatura.

El reconeixement s’articula en les modalitats següents:

·  Compromís social en l’àmbit de la igualtat de gènere

·  Compromís social en l’àmbit de la cooperació

·  Compromís social en l’àmbit de la sostenibilitat

·  Compromís social en l’àmbit de la inclusió

Que heu de fer?. Heu de comunicar a la Direcció de l'Escola si us agradaria participar i des de l'Escola es presentarà la vostra candidatura a través del següent formulari abans del 15 de juliol. Si hi entreu veureu que haureu de justificar l’objectiu del vostre projecte amb 300 paraules com a màxim, també podreu fer arribar la documentació que considereu oportuna.

Moltes gràcies per avançat per la vostra col·laboració i participació !