Curs de l'ICE: Mesures preventives específiques per a la COVID-19 a adoptar en la reincorporació presencial als llocs de treball dirigides al PDI

Per fer aquest curs hi ha dues possibles dates: 20 de juliol de 2020 (límit inscripció 18 juliol) i 22 de juliol de 2020 (límit inscripció 21 juliol).

L'horari és de 10 a 12 h (sessió no presencial via Meet, s'enviarà als inscrits enllaç a la sessió).

El curs té una durada de 3 hores i s'estructura en dues parts: una 1a part, la fase asíncrona (1 hora) perquè les persones participants revisin el material i una 2a part, la fase síncrona formativa, de 2 hores.

Enllaç per a fer les inscripcions.

Presentació: Aquest curs que organitza l'ICE pretén donar a conèixer les instruccions i directrius quant a normes de protecció i de seguretat establertes en els protocols de la fase de represa a l'activitat presencial a la UPC.

El coneixement de les amenaces associades així com les eines necessàries es presenten com una obligació per a qualsevol treballador. Alhora també, és necessari implementar l'ús de les eines necessàries per tal de mantenir la seguretat personal i col·lectiva dels membres de la comunitat universitària.

Resulta vital per tant, estar informats i conèixer les indicacions i recomanacions que han estat elaborades pel SPRL per evitar casos de contagi i vetllar per la salut del personal.

En aquesta activitat es treballaran i explicaran l'ús de les eines de protecció de la salut per a garantir la seguretat de les persones.

A la part final del curs els assistents podran preguntar sobre els dubtes que tinguin en referència a tot aquest tema.