El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya es va reunir amb la Junta Directiva de la FEGP el dia 10-07-2020

El passat divendres dia 10 de juliol de 2020 l'honorable. Sr. Damià Calvet, conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya es va reunir a la Confraria de Pescadors de Vilanova i la Geltrú amb la Junta Directiva de la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP), de la qual forma part Frederic Vilà, Director de l’EPSEVG.

Durant la reunió al conseller se li va exposar, entre d'altres temes, les deficiències de mobilitat que condicionen la competitivitat territorial. Entre les peticions realitzades, està la de la creació d’una “targeta estudiant”, amb descomptes especials al peatge i a rodalies de Renfe, pels estudiants de la UPC de Vilanova que resideixen fora del territori, amb l’objectiu de millorar la competitivitat de l'EPSEVG com a centre formatiu d'educació superior.

La visita del conseller estava prevista des que al mes de gener la Junta Directiva de la FEGP va fer públic un posicionament sobre la mobilitat a les comarques de la Vegueria Penedès però no s'ha pogut fer efectiva fins aquest passat divendres per la situació actual ocasionada per la pandèmia de la COVID-19.

Enllaç al comunicat de premsa de la FEGP