Missatge de benvinguda del Director, Frederic Vilà, al nou Curs Acadèmic 2020-21

Ja fa uns dies hem reprès l'activitat laboral en el marc del nou curs acadèmic 2020-21. Aquest curs tornarà a ser excepcional degut a l’afectació de la COVID-19 en el nostre dia a dia.

Des d’abans de vacances d’estiu molts de nosaltres estem treballant per tenir-ho tot enllestit per a l’inici de les classes d’aquest nou curs 2020-21, que com ja sabeu començaran el proper dia 18 de setembre pels quadrimestres tercer al vuitè i el 2 d’octubre pels quadrimestres primer i segon, segons el calendari acadèmic aprovat per l’Escola.

Està previst que aquest curs 2020-21 comenci d’acord amb les instruccions que us vàrem donar el passat mes de juliol. Per tal de poder compartir una estona amb el PDI abans de començar el curs, com a Director convocaré una reunió enviant un email al PDI. Ja avanço en aquest ecomunicats, en una notícia de l'apartat d'Agenda, la convocatòria d’aquesta reunió que serà en format Meet.

Com a Director de l’EPSEVG, vull aprofitar aquest moment per a enviar-vos un missatge d'ànims, de confiança, d’agraïment per tota la feina que esteu fent i la futura. A la vegada també us vull comunicar la nostra predisposició que, malgrat aquesta nova realitat, tot funcioni de la millor manera possible. Finalment, us desitjo que tingueu un bon Curs Acadèmic 2020-21.