Adaptació gratuïta de lents contacte

El Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), inicia una campanya d’adaptació de lents de contacte adreçada a:

•  Persones que actualment no utilitzen lents de contacte.
  •  Persones que estiguin interessades a canviar el tipus de lents de contacte que utilitzen

Només cal ser membre de la comunitat UPC per a poder participar.

El CUV  realitzarà l'adaptació de lents de contacte que necessitis, amb una revisió de la salut visual, realitzat per  estudiants de darrer curs del Grau en Òptica i Optometria o del Màster d’especialització, sota la supervisió del professorat. De vegades, són necessàries 2 o 3 visites per finalitzar l’adaptació. A canvi de la participació en aquesta campanya, el CUV et facilitarà les lents definitives adaptades, juntament amb una recepta amb les dades de les teves noves lents de contacte.

Per reservar hora o demanar més informació es pot fer al telèfon 93 739 83 49 i es pot fer durant tot el període lectiu UPC.