Crida al PDI i PAS de l'EPSEVG per a participar en l’aportació d’informació respecte al ' 50è aniversari de la UPC: Personalitats i fites '

Des del Gabinet del Rector ens ha arribat un correu relacionat amb la celebració del 50è aniversari de la UPC, i que considerem que hem de fer extensiu al PDI i PAS de l’EPSEVG perquè ens pugueu fer arribar les vostres propostes i aportacions respecte a la informació que ens demanen.

Per a fer difusió del 50è aniversari de la UPC, des del Gabinet del Rector, s’està preparant una campanya de comunicació, on demanen de cada Centre la seva col·laboració. Concretament per l’apartat de “Personalitats i fites”, referent a la nostra Escola ens demanen que els hi fem arribar el següent:

• Llista: 5 noms, cognoms i càrrec de persones rellevants del nostre Centre. Busquen les cares més conegudes per la comunitat (han d'estar vinculades a la UPC o ser de fàcil accés).
  • Fites: 2 frases de moments que restin a la memòria col·lectiva del Centre i l'any de referència. És a dir, que recordin un gran pas endavant per la nostra institució. Exemple - model: "Avui neix el nou espai d'innovació i coneixement (EEBE, 2016)"

Aquesta informació ens la demanen per abans del 25 de setembre, per tant les vostres aportacions ens les hauríeu de fer arribar com a molt tard fins el dia 22 de setembre fent un correu a la Cap de la UTG, Montserrat Mestres (montserrat.mestres@upc.edu).
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.