La Fundació Privada Sant Antoni Abat i la UPC signen un conveni de col·laboració

La Fundació Privada Sant Antoni Abat i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) signen un conveni de col·laboració que formalitza una àmplia trajectòria de col·laboració

La Sra. Maria Dolors Camacho, Gerent de Fundació Privada Sant Antoni Abat i el professor Francesc Torres, Rector de la UPC, han signat el passat dia 16 de setembre de 2020, amb data 9 de març, un Conveni de Col·laboració que ve a consolidar l'àmplia trajectòria de treball conjunt i coordinació en l’àmbit de l’accessibilitat i la dependència que duen a terme les dues institucions.

L’objecte d’aquest conveni és establir les condicions de col·laboració entre ambdues institucions, es pretén que l’estudiantat de l’EPSEVG pugui realitzar una part de les seves pràctiques i dels projectes de l'assignatura Accessibilitat Aplicada (ACAP), dins de les activitats que desenvolupa la fundació ABAT, fomentar les col·laboracions, la recerca i transferència tecnològica.

Les parts concretaran en cada cas les prestacions sol·licitades en el marc del conveni mitjançant la formalització dels convenis específics o les addendes corresponents en les quals es faran constar les prestacions i les contraprestacions econòmiques resultants, si s’escau.