Publicació del Cens electoral provisional i període de reclamacions - Eleccions a Director/a de l'EPSEVG 2020

El passat divendres dia 16 d'octubre de 2020 es va fer l'exposició pública del Cens electoral provisional (cens del PDI-A, PDI-B, PAS i Estudiantat de Grau i Màster) corresponent a les eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020. Ara els Censos ja no es publiquen en format paper al tauler d'anuncis del Hall de l'EPSEVG i el que es va fer és publicar-los en format digital a la pàgina web de les eleccions.

Per a poder accedir a aquesta pàgina web i poder consultar, en aquest cas, el Cens electoral provisional, cal identificar-se amb el nom d'usuari i la contrasenya de la intranet de la UPC.

Durant els dies 19, 20, 21, 22 i 23 d'octubre de 2020 es poden presentar les reclamacions al Cens electoral provisional. En la pàgina web de les eleccions hi ha el model de reclamació al Cens electoral provisional, el qual es pot descarregar, emplenar en forma manuscrita, i digitalitzar per a presentar-lo al registre de la UPC.

Malgrat que en la documentació de la convocatòria de les eleccions a Director o Directora de l’EPSEVG 2020 posa que les instàncies (reclamacions al Cens electoral provisional, presentació de Candidatures, reclamacions contra la proclamació provisional de Candidatures,...) s’han de presentar per escrit al Registre de l’EPSEVG fins a les 13.00 h., ara ens indiquen que aquestes instàncies s’han de tramitar al registre general de la UPC a través de la seu electrònica en l'apartat d'Instància Genèrica, a l’enllaç. Tal com s'ha comentat abans, es pot aprofitar el model d’instància de la reclamació del Cens electoral provisional per a descarregar-la, emplenar-la, digitalitzar-la i adjuntar-la com un document annex a la instància cursada en forma electrònica a l'enllaç anterior.

Quan es presenti una instància de forma electrònica al registre general de la UPC, relacionada amb aquest procés electoral, cal també notificar-ho per correu electrònic al Secretari Acadèmic de l'EPSEVG: secretariacademic.epsevg@upc.edu per tal de que tingui constància de forma més ràpida del tràmit realitzat.