Comunicat de l'ICE referent a Atenea Exams

Ara que s’acosta el període d’avaluació parcial a la nostra Escola, concretament el tenim durant els dies 11 al 17 de novembre de 2020, pel PDI que ha optat per fer els seus exàmens de forma no presencial, li pot interessar el comunicat que ha publicat l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) referent a Atenea Exams.

En aquest comunicat s’informa, entre d’altres coses, que respecte a l'ús de l'Eina Externa hi ha una petita modificació al Pas 3, i que s'ha posat a disposició del professorat, mentre durin els exàmens parcials, el telèfon 93 401 60 97 (tel. intern 16097) exclusiu per urgències. Aquest telèfon no és per dubtes i/o consultes, que s'han de fer pel canal habitual (tiquet a serveis ATIC).

Podeu veure el comunicat sencer al següent enllaç.