Jornada online del nou programa marc HORIZON EUROPE

Dimecres, dia 25 de novembre, de 11.30 a 14.00 hores tindrà lloc la jornada online de presentació de les novetats del nou programa marc europeu de finançament de la recerca i la innovació HORIZON EUROPE.

Es tracta d'una iniciativa organitzada conjuntament amb la Unitat de Projectes Internacionals del Servei de Suport a la Recerca i la Innovació de la UPC.
Aquest nou programa presenta importants oportunitats de finançament per a la recerca per al període 2021- 2027. La UPC ha estat capdavantera en la captació de fons del seu predecessor Horizon 2020, essent en l'actualitat la primera Universitat catalana i cinquena institució de l'estat espanyol per retorns del programa, amb més de 200 projectes finançats. És important treballar des del començament d'aquest nou programa per a revalidar els èxits aconseguits.

La jornada consistirà en un webinari online de 2 – 2.5 hores de durada on es comentaran les principals novetats de HORIZON EUROPE respecte de Horizon 2020, segons el programa que trobareu a continuació.
A hores d'ara, encara està pendent d’aprovació al Parlament Europeu el Marc Financer Plurianual, del qual depèn l’aprovació definitiva del nou programa HORIZON EUROPE i la publicació dels primers programes de treball. No obstant, no s'ha volgut endarrerir aquesta presentació, per compartir amb vosaltres la informació de la que disposem en aquest moment.

Data i hora: Dimecres, 25 de novembre de 11.30 a 14.00 hores

Formulari d'inscripció.
PROGRAMA:
• Benvinguda del Vicerector de Política Científica
• Resultats Provisionals del Programa H2020
• Generalitats del Programa Horizon Europe
• Estructura del Programa
• Els nous Programes de Treball
• Principals novetats a les propostes d’HE
• Formes d'avaluació
• Aspectes legals i financers