L'EPSEVG i Servei de Biblioteques guanyen el primer premi a la Qualitat de la Gestió Universitària

Aquest any el Consell Social ha convocat per primer cop el Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària.

El Servei d’Informació i Organització (SIO) de l’EPSEVG ha guanyat ex-aequo el Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària convocat per primera vegada pel Consell Social de la UPC amb el projecte:

Gestió de propostes i sorteig dels tribunals de projecte final de carrera de l’EPSEVG

El projecte guardonat ha consistit en la creació d’un sistema d’informació que dóna resposta a les noves necessitats d’informació i de gestió dels diferents col·lectius: estudiants, PDI i PAS de l’EPSEVG, que molts de vosaltres ja esteu utilitzant.

Els altres premiats han estat: el projecte UPCommons, el portal d’internet que dóna accés obert al coneixement de la UPC del Servei de Biblioteques i Documentació i al Servei d’Atenció Telefònica de la UPC, del Servei de Comunicació i Promoció. El jurat també ha atorgat una menció honorífica al projecte PRISMA de la UPC, el sistema d’informació per a la gestió de la matriculació i plans d’estudi de la Politècnica.

L’acte d’entrega va ser el dijous 29 de maig de 2008 a la Festa de la UPC, on també es va reconèixer als guardonats durant l’any 2007. Entre ells, els membres de l’EPSEVG: Daniel Guasch Murillo, Josep Ignasi Perat Benavides, Michel André i Joan Gómez Urgellés.

.