núm. 75 - Setmana del 23 de novembre del 2009

Postals solidàries: Bon Nadal 2009

El pack de les quatre postals guanyadores del 5è concurs de Postals de Nadal es pot comprar per un preu simbòlic de 5€ a Consergeria i a l'Oficina Oberta. Com cada any, els diners recaptats es donaran a la Fundació Joan Petit - Nens amb càncer.

Bon Nadal 2009

Pròxima convocatòria 2010 d'ajuts del MICINN per a projectes de recerca

Està previst que durant la primera quinzena del mes de desembre es publiqui al BOE la Convocatòria 2010 d'ajuts del Subprograma de Projectes d'Investigació Fonamental no Orientada (Ministerio de Ciencia e Innovación, MICINN).

El Subprograma de Projectes d'Investigació Fonamental no orientada correspon als  projectes de recerca coneguts ,col•loquialment, com a CICYT's.

També es convocaran a la mateixa resolució  les següents modalitats de projectes:
• Subprograma de Projectes d'Investigació Fonamental Orientada a la Transmissió de Coneixement (TRACE). Són els antics projectes PETRI
• Subprograma d'Accions Complementàries a Projectes d'Investigació Fonamental no Orientada.
• Subprograma de Projectes d'Investigació Fonamental Orientada als Recursos i Tecnologies Agràries

Les bases d'aquestes convocatòries les podeu trobar al següent BOE de 8 de març del 2008:

Per a més informació us podeu adreçar a Maria Raya / Luis Ramos al telèfon 938967202

Cursos d'estiu 2010 del CUM

Un any més es torna a posar en marxa el CUM (Campus Universitari de la Mediterrània), que neix amb la voluntat de constituir-se en centre de referència interdisciplinari a traves de la celebració d'uns cursos i altres activitats de caire socioeconomic i cultural, que combinin la ciència, la tecnologia i les humanitats, sempre des d'una dimensió mediterrània.

Tothom que tingui interès en oferir algun curs o taller només cal que faci la proposta en el document adjunt i la faci arribar abans del divendres 18 de desembre a l'adreça
pilar.alemany@upc.edu

Fitxa activitats CUM 2010

Una Escola per a tothom

Dimecres 25 de novembre a les 18h a la sala d'Actes de l'Escola la Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva al Garraf té el plaer de convidar-vos a la taula rodona-col·loqui que ha organitzat dins el cicle de conferències Una Escola per a tothom: ACTIVITATS INCLUSIVES: DINS I FORA L’ESCOLA

Es tracta d’una taula rodona-col·loqui adreçada a professionals relacionats amb l’educació, a pares i mares, familiars, amics o coneguts, a persones amb discapacitat, a polítics i a ciutadans i ciutadanes en general La taula compta amb: ESPLAI GER (Sant Pere de Ribes), Ginesta Garriga, Oriol Riera i Jordi Vendrell (monitors esplai), menjador escolar CEIP EL MARGALLÓ (Vilanova i la Geltrú), Marina Nicolás Redondo (coordinadora menjador), ACTIVITATS ESPORTIVES (Sant Pere de Ribes), Isaac Cordero Escolar (Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i director tècnic Bàsquet Ribes), TRACART, AULA D’ACTIVITATS TEATRALS (Vilanova i la Geltrú) i Salvador Cuéllar Calàbria (psicòleg coordinador de projectes educatius)

Presentació del Projecte DRAC

En el marc de la posada en marxa de DRAC, l'eina que substituirà a Fènix, i que permetrà gestionar el currículum del professorat i personal investigador, s’han programat un conjunt de presentacions d'aquesta eina a tota la comunitat de la UPC. L'objectiu d'aquestes trobades és que es tingui una visió dels objectius d'aquest projecte, del calendari d'implantació, de les fases per les quals ha passat i de les millores que estan programades per a l'any vinent.

Al llarg de tot el projecte de creació de DRAC hi ha hagut una gran participació tant del professorat, com del personal investigador i PAS. S'han portat a terme enquestes de necessitats, trobades al campus, proves pilot, etc.

La presentació del DRAC al Campus de Vilanova i la Geltrú serà el dia 3 de desembre a les 12h a la sala d'Actes de l'Escola, a càrrec del sr. Valentí Guasch, vicegerent de Recerca de la UPC i director del CTT, i el sr. Ramon Miralles, responsable de l'oficina RDI del CTT.