Una Escola per a tothom

Dimecres 25 de novembre a les 18h a la sala d'Actes de l'Escola la Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva al Garraf té el plaer de convidar-vos a la taula rodona-col·loqui que ha organitzat dins el cicle de conferències Una Escola per a tothom: ACTIVITATS INCLUSIVES: DINS I FORA L’ESCOLA

Es tracta d’una taula rodona-col·loqui adreçada a professionals relacionats amb l’educació, a pares i mares, familiars, amics o coneguts, a persones amb discapacitat, a polítics i a ciutadans i ciutadanes en general La taula compta amb: ESPLAI GER (Sant Pere de Ribes), Ginesta Garriga, Oriol Riera i Jordi Vendrell (monitors esplai), menjador escolar CEIP EL MARGALLÓ (Vilanova i la Geltrú), Marina Nicolás Redondo (coordinadora menjador), ACTIVITATS ESPORTIVES (Sant Pere de Ribes), Isaac Cordero Escolar (Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i director tècnic Bàsquet Ribes), TRACART, AULA D’ACTIVITATS TEATRALS (Vilanova i la Geltrú) i Salvador Cuéllar Calàbria (psicòleg coordinador de projectes educatius)

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017