núm. 82 - Setmana del 25 de gener del 2010

Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

El Consell Social de la UPC convoca la 3a edició del  Premi UPC a la Qualitat de la Gestió  Universitària.
La finalitat d’aquest Premi és el reconeixement de la gestió de qualitat en l’àmbit de l’activitat que du a terme el personal d’administració i serveis de la nostra Universitat, així com contribuir a motivar i dinamitzar els equips de treball.

Podeu consultar les bases del consurs a:

El termini de presentació de candidatures finalitza el 15 de març de 2010.

Per més informació:
Gabinet per a la Qualitat de la Gestió
Telfs: 93 4137508/09

Setmana Solidària Universitària d'Esclerosi Múltiple

La Fundació GAEM (Grup d'Afectats d'Esclerosi Múltiple) i  la Universitat Politècnica de Catalunya, organitzen la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple. La Fundació GAEM impulsa la recerca de solucions terapèutiques a l'esclerosi múltiple, una malaltia que avui en dia no té cura, que després dels accidents de trànsit, representa ja la segona causa de discapacitat entre els joves adults. La Fundació és la principal impulsora del projecte TOLERVIT EM, en curs a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona i necessita la nostra participació per recollir fons pel projecte de recerca TOLERVIT EM.

La Universitat té com a objectiu contribuir a promoure valors de solidaritat, compromís, voluntariat, empatia envers els altres i facilita aquesta obertura cap a la societat.  Així de l'1 al 5 de març a través d'una exposició en el vestíbul, entre d'altres activitats, quedarà palès el compromís de l'Escola amb l'Esclerosi Múltiple.

Us animem a participar-hi també  com a voluntaris.
Inscripcions per a ser voluntaris/es de la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple

Les tasques del voluntariat són:
- Informar sobre l'Esclerosi Múltiple (es rebrà prèviament formació)
- Recollir fons per l'Esclerosi Múltiple (venda de semarretes)

El termini  d'admissió d'inscripcions finalitza el proper 19 de febrer

Per més informació sobre la Setmana Solidària Universitària de l'Esclerosi Múltiple:

Estada de 7 dies a JAMK, Finlàndia

Us recordem que el proper 28 de gener finalitza el termini de presentació de sol•licituds pel curs d’una estada a la JAMK University of Applied Sciences, Jyväskylä, (Finlàndia http://www.jamk.fi).

En el document adjunt trobareu informació més detallada.

Interessats/des contatar amb Raquel
Raquel Vállez, de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC
raquel@catac.upc.es

Nous Caps de Secció

El professor Xavier Masip Bruin i el professor Antoni Barlabé Dalmau, han estat nomenats Cap de Secció del departament d'Arquitectura de Computadors i del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions de l'EPSEVG, respectivament.

Exposició del Centre de Cooperació per al Desenvolupament

Amb l’objectiu de promoure les activitats en l’àmbit de la solidaritat i la cooperació al desenvolupament, a partir de demà 26 de gener es podrà veure en el vestíbul, l'exposició que organitza el Centre de Cooperació pel Desenvolupamet on es mostren alguns dels projectes de Cooperació pel desenvolupament que es van realitzar en el darrer curs.

Les activitats que s’hi recullen han comptat amb la participació activa d’un gran nombre d’estudiants, professorat i PAS de la UPC. L'exposició il•lustra la diversitat d’iniciatives solidàries que es van executar a diversos països del sud gràcies als recursos obtinguts en base a la Campanya del 0,7% a través de l’aportació voluntària que els estudiants poden fer en el moment de matricular-se, i mitjançant aportacions voluntàries de les nòmines del personal d’administració i serveis, i del professorat.

L’exposició, estarà integrada per 71 pòsters que també podeu trobar a : http://www.upc.edu/ccd/FOTOS/catala/2a.html

Comparses 2010

Un any més,  el Carnestoltes s'acosta i l'Escola surt per les Comparses.  Sortirem diumenge 14 de febrer.

La bandera ja està punt, només cal que us animeu a participar-hi!

• Preu de la inscripció : 35 € per parella. La inscripció inclou l'esmorzar per a la parella, i 10 kg de caramels.
  • Preu de l'armilla:  30€. Es tornaran 20€, quan l'armilla es retorni
Inscripcions del 8 al 12 de febrer a Promoció i Comunicació (Oficina Oberta, zona del mig)

En les properes setmanes us anirem informant (hora d'entrada a la plaça, punt de trobada, etc)

Presentació de l'avantprojecte de la Llei d'Educació de Catalunya

Dimarts 26 de gener, tindrà lloc a les 12h a la Sala d’Actes, la sessió de difusió de la LEC (Llei d’Educació de Catalunya) i el Decret d’Autonomia de Centres i Serveis Educatius, a càrrec de la Sra. M. Dolors Rius i Benito, Secretaria General del Departament d'Educació. A l'acte també intervindran la Sra. Monste Ibáñez, directora de la Zona Educativa de Vilanova i la Geltrú i José Antonio Garcia Saceda, director de Serveis territorial a Barcelona Comarques.