Setmana Solidària Universitària d'Esclerosi Múltiple

La Fundació GAEM (Grup d'Afectats d'Esclerosi Múltiple) i  la Universitat Politècnica de Catalunya, organitzen la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple. La Fundació GAEM impulsa la recerca de solucions terapèutiques a l'esclerosi múltiple, una malaltia que avui en dia no té cura, que després dels accidents de trànsit, representa ja la segona causa de discapacitat entre els joves adults. La Fundació és la principal impulsora del projecte TOLERVIT EM, en curs a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona i necessita la nostra participació per recollir fons pel projecte de recerca TOLERVIT EM.

La Universitat té com a objectiu contribuir a promoure valors de solidaritat, compromís, voluntariat, empatia envers els altres i facilita aquesta obertura cap a la societat.  Així de l'1 al 5 de març a través d'una exposició en el vestíbul, entre d'altres activitats, quedarà palès el compromís de l'Escola amb l'Esclerosi Múltiple.

Us animem a participar-hi també  com a voluntaris.
Inscripcions per a ser voluntaris/es de la Setmana Solidària Universitària amb l'Esclerosi Múltiple

Les tasques del voluntariat són:
- Informar sobre l'Esclerosi Múltiple (es rebrà prèviament formació)
- Recollir fons per l'Esclerosi Múltiple (venda de semarretes)

El termini  d'admissió d'inscripcions finalitza el proper 19 de febrer

Per més informació sobre la Setmana Solidària Universitària de l'Esclerosi Múltiple:

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017