núm. 292 - Setmana del 8 de desembre 2014

Jornada: La formació post- obligatòria al Garraf

Avui, 10 de desembre, a les 18.00h, a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, el Fòrum Econòmic i Social del Garraf (FESG), del qual, el Campus de Vilanova en forma part, organitza una jornada sobre: La formació post- obligatòria al Garraf.

En aquest marc es faran vàries taules rodones sobre formació i la nostra Escola organitza la taula dedicada a la formació universitària a la comarca del Garraf.

La Taula porta per títol "Universitat i territori: Reptes i oportunitats".

Acte de Graduació promoció 2013/2014

Recordeu que divendres 12 de desembre a les 19h, tindrà lloc a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú, l'Acte de Graduació de la promoció 2013/2014.

La ponència es titula
"Reptes globals de l'automòbil: Vehicles intel·ligents" i anirà a càrrec del Sr. Ignasi Ferrer Ballester, director d'Innovació d'IDIADA.

Programa Acte

ERASMUS+ 2014/2015

S’ha obert la convocatòria ERASMUS+ 2014/2015 per a la mobilitat del PAS.

Amb aquest programa d’ajuts, el PAS té la possibilitat de realitzar una estada formativa a universitats o altres tipus d'institucions que no siguin d'ensenyament superior.
L'objectiu és que els beneficiaris aprenguin de les experiències i les bones pràctiques de la institució col·laboradora per aplicar-les al seu lloc de treball i difondre-les a la UPC.

El Gabinet de Relacions Institucionals i d'internacionalització serà la unitat encarregada de la gestió d'aquesta convocatòria.

Trobareu tota la informació al seu web:

D’altra banda, s’ha publicat el llistat provisional de sol·licituds admeses per a participar en la priorització de la convocatòria d'ajuts de mobilitat de professorat per a missions docents STA ERASMUS+ 2014/15.
Entre elles, s’han acceptat les de personal de la nostra Escola: la d’en en Joseph Edward Barr, la d’en Joaquim Del Rio, i la de Daniel-Mihai Toma.

TEDxAmposta

La professora Marta Díaz va participar en el TEDxAmposta celebrat  a la Lira Ampostina el passat 28 de novembre, parlant de robòtica social i el projecte PATRICIA.

Gran recapte d'aliments

Recordeu que fins al proper 12 de desembre, a la biblioteca, es recullen aliments en motiu del Gran recapte de la UPC. Podeu portar productes com ara llegums, arròs, pasta, conserves de peix, llet, oli i aliments infantils. L'horari de la Biblioteca és de 08.30h a 20.00h.

Loteria 2014

Aquest dijous dia 11 de desembre és l'últim dia per passar pel despatx de Direcció a buscar les participacions de Loteria de Nadal de l'Escola, si encara no en teniu afanyeu-vos!!

Mitja Marató de la Ciutat de Vilanova

El 14 de desembre a les 10h i des de les pistes municipals d'atletisme de la Ronda Ibérica s'inicia la Mitja Marató de la Ciutat de Vilanova. Tancaran les inscripcions amb mil participants.

Enguany l'organitza el Club Esportiu de la UPC Vilanova

Dinar de Nadal de l'Escola

Recordeu que el dia 12 de desembre és el darrer dia per comprar els tiquets del dinar de Nadal a preu reduït, 10 euros. A partir de dilluns 15,
el tiquet costarà 12 euros

Tindrà lloc dijous 18 de desembre, a les 14:00h al Bar de l'EPSEVG.

El menú és:

- Escudella i carn d'olla