ERASMUS+ 2014/2015

S’ha obert la convocatòria ERASMUS+ 2014/2015 per a la mobilitat del PAS.

Amb aquest programa d’ajuts, el PAS té la possibilitat de realitzar una estada formativa a universitats o altres tipus d'institucions que no siguin d'ensenyament superior.
L'objectiu és que els beneficiaris aprenguin de les experiències i les bones pràctiques de la institució col·laboradora per aplicar-les al seu lloc de treball i difondre-les a la UPC.

El Gabinet de Relacions Institucionals i d'internacionalització serà la unitat encarregada de la gestió d'aquesta convocatòria.

Trobareu tota la informació al seu web:

D’altra banda, s’ha publicat el llistat provisional de sol·licituds admeses per a participar en la priorització de la convocatòria d'ajuts de mobilitat de professorat per a missions docents STA ERASMUS+ 2014/15.
Entre elles, s’han acceptat les de personal de la nostra Escola: la d’en en Joseph Edward Barr, la d’en Joaquim Del Rio, i la de Daniel-Mihai Toma.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017