núm. 309 - Setmana del 11 de maig de 2015

Junta d'Escola Extraordinària

El proper dijous dia 14 de maig s’ha convocat una Junta d’Escola Extraordinària a les 12.00h en primera convocatòria i a les 12.30h en segona, amb un únic punt en l’ordre del dia:

Debat sobre l’estructura dels estudis universitaris (3+2).

Donat que aquest és un dels punts en l’ordre del dia del proper Claustre Universitari del dijous 21 de maig de 2015 i que aquest tema pot afectar molt en un futur al nostre centre, el Director convida a tot el PDI i PAS assignats a l’EPSEVG a participar en aquesta Junta d'Escola. Sols cal que confirmeu la vostra assistència a la Belén Sánchez (maria.belen.sanches@upc.edu) abans del dimecres dia 13 de maig de 2015 a les 13.00 h.

La Junta d'Escola tindrà lloc a la Sala de Juntes, però en el cas que se superi l’aforament de l’espai es traslladarà a la Sala d’Actes, enviant-se un e-mail notificant el canvi.

Ànims i a participar en aquest debat!!!

Oceanoise

El LAB organitzarà el primer congrés mundial sobre l'efecte del soroll ocasionat per l'ésser humà en els animals marins, així com en el desenvolupament futur dels oceans.

Tindrà lloc de l’11 al 15 de maig, a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú i aplegarà a més de 250 científics i professionals en l’estudi de la contaminació acústica.

Conferència de Michel Bauwens

El dimecres 13 de maig de 2015 a les 19h, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG.

Com alliberar l'economia col.laborativa per a que pugui esdevenir l'economia real.

Michel Bauwens és teòric del món de les xarxes distributives i del peer to peer. És també un actiu escriptor, investigador i conferenciant sobre tecnologia, cultura i economia.

Cicle de conferències: Enginy i la Geltrú 8

International Lunch

El 13 de maig a les 13.00h, al jardí de l'escola, es durà a terme, l'International Lunch, per compartir un espai amb els estudiants internacionals.

Es tracta de que cadascú prepari un plat típic del seu país. Si esteu interessats en assistir-hi, ho heu de comunicar, com a tard, dimarts dia 12 a la Neus Salleras (neus.salleras@upc.edu), informant també, del tipus de plat que portareu.

Presentació dels treballs d'Agile

Dimecres 13 de maig a les 16.00h, al vestíbul de l’EPSEVG, els diferents projectes multi-disciplinars d’Agile UPC Vilanova presentaran els seus treballs.

En el vestíbul podeu trobar exposats els pòsters dels projectes treballats. Entre els assistents hi haurà les empreses vinculades a cada un dels projectes.

Al voltant de les 19h, una vegada finalitzada la presentació hi haurà un petit piscolabis organitzat pels mateixos estudiants.

Propera sessió informativa

El 14 de maig, a les 17.30h a l'AA207 de l'EPSEVG tindrà lloc la sessió informativa dels màsters que s'imparteixen a l'EPSEVG