Junta d'Escola Extraordinŕria

El proper dijous dia 14 de maig s’ha convocat una Junta d’Escola Extraordinària a les 12.00h en primera convocatòria i a les 12.30h en segona, amb un únic punt en l’ordre del dia:

Debat sobre l’estructura dels estudis universitaris (3+2).

Donat que aquest és un dels punts en l’ordre del dia del proper Claustre Universitari del dijous 21 de maig de 2015 i que aquest tema pot afectar molt en un futur al nostre centre, el Director convida a tot el PDI i PAS assignats a l’EPSEVG a participar en aquesta Junta d'Escola. Sols cal que confirmeu la vostra assistència a la Belén Sánchez (maria.belen.sanches@upc.edu) abans del dimecres dia 13 de maig de 2015 a les 13.00 h.

La Junta d'Escola tindrà lloc a la Sala de Juntes, però en el cas que se superi l’aforament de l’espai es traslladarà a la Sala d’Actes, enviant-se un e-mail notificant el canvi.

Ànims i a participar en aquest debat!!!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017