núm. 345 - Setmana del 11 d' abril de 2016

Participació a la fira d'oferta formativa postobligatòria de la comarca del Garraf, Zona-e

Els pròxims dies 14 i 15 d’abril, el Campus UPC de Vilanova participarà en una nova edició de la fira d'ensenyament postobligatori Zona E. En aquesta fira es mostren les sortides educatives i professionals de la comarca del Garraf i l'Escola hi serà present per donar a conèixer, sobretot, els estudis de Grau, i també de Màster, així com alguns projectes que es fan al Campus.

Els horaris d’atenció al públic de la Fira són els següents:

Dijous dia 14: de 9h a 14h i de 17h a 20h
Divendres dia 15: de 9h a 14h
La fira estarà a la plaça del Mercat.

Més informació http://www.imet.cat/index.php?page=zonaE2016

Tot el PDI / PAS que volgueu i pogueu participar, ens haurieu de fer arribar un correu indicant la vostra disponibilitat a promocio.epsevg@upc.edu.

+PROM! Suma't a la promoció

En el marc del programa Nexus 24, un equip format per PDI, PAS i Estudiants de la nostra Escola, hem proposat un projecte: +PROM! Suma't a la promoció.
Té per objectiu aconseguir que la promoció sigui una activitat compartida per tots els membres la comunitat universitària. Volem incrementar les accions de promoció i donar valor de marca al Campus a tots els nivells: estudis, recerca i transferència tecnològica.

Volem aconseguir:

• Que el PAS, PDI i estudiants treballin col·laborativament en un projecte d’escola.
  • Ser més propers i oberts a la societat.
  • Accions que permetin aconseguir els objectius marcats en el pla estratègic.
  • Elaborar un Pla de promoció coordinat amb els serveis de Promoció i Comunicació de la UPC per:
    • Detectar, valorar i prioritzar les necessitats dels potencials estudiants.
    • Donar a conèixer els estudis d'enginyeria a la societat
    • Orientar els estudiants a la ESO i Batxillerat.
    • Reforçar la col·laboració amb les institucions, empreses, ajuntaments, conselleries…
    •  Afavorir la sistematització/ estandardització dels processos de promoció
    • Fomentar les accions de mecenatge.

Demanem el vostre suport, fins aquest divendres dia 15 podeu posar un m'agrada o un m'hi vull implicar.

Informació de les novetats a les aules informàtiques (Gener-Febrer 2016)

Les novetats més importants que s'han realitzat a les aules informàtiques, durant el gener-febrer del 2016:

- Nova aula Ai112 de 20 ordinadors: Nova estructura de l'aula i 20 ordinadors nous.

- Millora dels ordinadors de l'aula Ai117 (s'han instal.lat els que hi havia a l'aula Ai112). Ara també es pot realitzar docència del mateix tipus que a les altres aules informàtiques.

- Millores en connexions elèctriques per portàtils (Ai101, Ai109, Ai111).

- Ordenació del cablejat dels equips informàtics (Ai101, Ai109, Ai111, Ai112, Ai117)

- Neteja dels ordinadors (interna): Aules Ai109, Ai111, Ai117.

- Canvi de posició del Pc del professor: Aules Ai109, Ai111

- Millora de la informació en cartells, sobre l'ús de les aules informàtiques.

Informe de les novetats Aules Informàtiques

Publicació del llibre "La ciencia de la ciencia-ficción: espadas láser, naves estelares y superpoderes"

Propera aparició del llibre "La ciencia de la ciencia-ficción: espadas láser, naves estelares y superpoderes" dels professors Manuel Moreno i Jordi José, en la Col·lecció "Descubrir la ciencia" del diari El País.

Saló de la Innovació, Investigació i Noves Tecnologies

La UPC ha signat un conveni de col•laboració amb l’empresa Conceptum, empresa que organitza Innova Barcelona 2016, el saló de la Innovació, Investigació i Noves Tecnologies que es celebrarà del 12 al 14 de Maig a La Farga de L'Hospitalet de Llobregat. Fruït d'aquest acord us ofereixen diverses opcions de participació que esperem puguin ser del vostre interès.

En la present comunicació teniu adjunta fitxa d'inscripció per participar-hi i que haureu d'enviar signada i emplenada abans del 12 d'abril a: prodriguez@es.conceptum.eu

Tallers Secundària

Aquesta setmana, dos instituts de secundària visitaran el Campus per realitzar diferents tallers. El dia 12, l'Institut Ernest Lluch de Cunit realitzarà un taller de Robòtica i un de Programació Android. Per altra banda, el dia 14, els alumnes de l'Institut Francesc Lluch i Rafecas realitzaran els tallers de Caracterització de Materials i el de Programes Matemàtics.

Tallers

Reunió de la Gerent UPC amb el PAS de la UTG de Vilanova

La gerent de la UPC, Olga Lanau, ha convocat una reunió amb el PAS de la UPC de Vilanova, el pròxim dia 13 d'abril a les 12:30 hores, a la Sala de Juntes, per tal d'explicar els canvis proposats en l'estructura organitzativa de la UTG del Campus.

Presentació del llibre “Els Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú"

El Director de l’EPSEVG, Frederic Vilà, farà la presentació del llibre “Els Alumnes Obrers de Vilanova i la Geltrú", de l’escriptor vilanoví Miquel Altadill, el pròxim dijous dia 14 a les 19.0 h a la Sala d'Actes de l'Escola.

Andreu Català, ponent convidat a la Càtedra de l'Escola de Direcció d'Empresa

La recerca aplicada a fer la vida més fàcil a persones amb dependència és el tema de la sessió divulgativa de ciència i tecnologia d'aquest mes a l'Escola de Direcció d'Empresa.

Andreu Català serà el ponent convidat a la xerrada divulgativa que tindrà lloc aquest dijous, dia 14 d'abril a les 19.30 h a la seu de l'ADEPG de Vilanova i la Geltrú. L'acte és gratuït i obert a tothom, però cal confirmar assistència.

Inscripcions

Presentació del llibre del professor Joan Gómez Urgellés

El pròxim divendres, 15 d'abril, a les 19.00 h serà presentat al Celler Eudald Massana Noya de Sant Pau d'Ordal (Subirats), l'últim llibre del matemàtic i Dr. en pedagogia, Joan Gómez Urgellés, "Els nombres i el seu encant", Premi Nacional de Divulgació Científica Humbert Torres.

La presentació anirà a càrrec del periodista Francesc-Marc Álvaro i del mateix autor.

invitacio