núm. 354 - Setmana del 13 de juny de 2016

Inauguració del Túnel Acústic del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques

El pròxim divendres, dia 17 de juny, a les 12.30 h s'inaugurarà el Túnel Acústic del Laboratori d'Aplicacions Bioacústiques (LAB), ubicat a les instal·lacions del port de Vilanova.

Punts Docents per Activitats de Promoció

En el fitxer adjunt s'han recollit les activitats realitzades durant el curs 2015/2016. Us preguem que ho reviseu i que si noteu algun error o, sobretot, mancança ens ho feu saber a l'adreça promocio.epsevg@upc.edu per poder-ho corregir abans d'aquest dimecres 15 de juny.

La participació del PDI en activitats de promoció comporta la assignació de punts PAD tipus G3.

Per cada activitat, quantificada en hores, des de rectorat se us assignaran punts PAD, segons l'acord 175/2013 del Consell de Govern de la UPC.

Aquests punts no serveixen per reducció docent ni es resten de l'assignació al centre. Van directament a la fitxa d'activitat del PDI i serveixen per als processos de promoció personal i l'avaluació de quinquennis docents, entre d'altres.

També hi haurà un reconeixement institucional durant el mes de Juliol organitzat des de rectorat per al que properament rebreu invitació.

PAD Promoció 2015-16

'Semester in English at EPSEVG' Interviews. Last call!

The professors' interviews to evaluate the possibility of making a semester fully though in English in the school is reaching to its end on Wednesday, with great success. This is a last call in case you didn't get the message yet but actively want to be interviewed. Please send a mail no later than tomorrow morning (Tuesday) at delia.moonen@upc.edu asking for an appointment.

From the international office of the school we'll like to thank all the interviewed professors for their commitment and implication in the project. Also a warm thank to Delia Moonen, who we'll leave us next week.

Lectura de tesi doctoral

El passat dia 7 de juny es va dur a terme la lectura de tesi doctoral titulada "Aportaciones al control de la máquina de reluctancia híbrida HRM como motor y generador".

Departament d’enginyeria elèctrica: Doctorat en Enginyeria Elèctrica.

Títol: Aportaciones al control de la máquina de reluctancia híbrida HRM como motor y generador.

Doctorand: GOMILA GONZALEZ, MARCOS

Lloc lectura: Aula AA101 (Màster), EPSEVG, Av. Victor Balaguer, 1 08800 Vilanova i la Geltrú.

Hora: Primera convocatòria a les 11h i segona a les 11:30h.

Director de Tesis: Balduí Blanqué Molina Codirector: Marcel Torrent Bugues.

Resum

Novetats en gestió de la recerca

Simplificació del procés de gestió de factures de despesa
A partir d’ara a la tramitació de factures de despesa NO caldrà adjuntar-hi el document de “RECONEIXEMENT D’OBLIGACIÓ I ORDRE DE PAGAMENT”. El responsable del projecte haurà de signar la factura, indicant-hi el projecte on va imputada la despesa, informar si ja s’ha fet el pagament (i si és així, qui l’ha fet) i signar el document d’ordre de pagament que es genera des del programa de comptabilització de la despesa.
Aprofitem per recordar-vos que, en el descriptiu de les factures ha de quedar molt clar de què es tracta la compra, especialment en els projectes a justificar.

Noves aplicacions de suport a la gestió de personal
Aquest mes de juny es posaran en funcionament:

• 1.    Aplicació per tramitar els EC’s: permetrà donar d’alta els EC’s i controlar la gestió econòmica derivada del procés.
  • 2.    Beques IniRec: quan un PDI vol obrir una nova convocatòria de beques IniRec cal un procés de selecció previ. Des de Servei de Personal han creat una aplicació que permet crear la convocatòria, establir criteris de selecció dels candidats, comprovació dels requisits de la beca (estudiants UPC de grau o màster), saber de quin projecte es paga, comprovar si la despesa és elegible per aquest projecte, etc. Quan l’aplicació entri en funcionament, se us enviarà l’enllaç per accedir-hi.

Selectivitat 2016

Un any més la UPC de Vilanova col·labora amb la realització de les proves de selectivitat.

En aquesta edició els exàmens es farn durant els dies 14, 15 i 16 de juny en diverses aules de l'Escola i l'Aulari.

Mostra d'Aprenentatges de l'Institut de Baix-a-mar

El pròxim dia 16 de juny a les 18h, l'Istitut Baix a Mar presentarà la 2na Mostra d'Aprenentatges a la UPC de Vilanova.

Els alumnes de 1er d'ESO donaran a conèixer mitjançant conferències i activitats els projectes educatius que han desenvolupat durant el curs.