Novetats en gestió de la recerca

Simplificació del procés de gestió de factures de despesa
A partir d’ara a la tramitació de factures de despesa NO caldrà adjuntar-hi el document de “RECONEIXEMENT D’OBLIGACIÓ I ORDRE DE PAGAMENT”. El responsable del projecte haurà de signar la factura, indicant-hi el projecte on va imputada la despesa, informar si ja s’ha fet el pagament (i si és així, qui l’ha fet) i signar el document d’ordre de pagament que es genera des del programa de comptabilització de la despesa.
Aprofitem per recordar-vos que, en el descriptiu de les factures ha de quedar molt clar de què es tracta la compra, especialment en els projectes a justificar.

Noves aplicacions de suport a la gestió de personal
Aquest mes de juny es posaran en funcionament:

• 1.    Aplicació per tramitar els EC’s: permetrà donar d’alta els EC’s i controlar la gestió econòmica derivada del procés.
  • 2.    Beques IniRec: quan un PDI vol obrir una nova convocatòria de beques IniRec cal un procés de selecció previ. Des de Servei de Personal han creat una aplicació que permet crear la convocatòria, establir criteris de selecció dels candidats, comprovació dels requisits de la beca (estudiants UPC de grau o màster), saber de quin projecte es paga, comprovar si la despesa és elegible per aquest projecte, etc. Quan l’aplicació entri en funcionament, se us enviarà l’enllaç per accedir-hi.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017