núm. 381 - Setmana del 27 de febrer de 2017

1r Premi en el concurs internacional de disseny Andreu World

El primer premi, de la 16a edició del Concurs Internacional de Disseny Andreu World, ha recaigut sobre el projecte de taula creat per Ramesworth Pons, alumne de l'Escola.

El jurat ha valorat la seva versatilitat, funcionalitat i aplicació en àrees de col·laboració i treball. El seu disseny resol en una sola peça i amb un sol moviment els diferents usos i tipologies de mobiliari: cadira, banqueta o taula.

Dos estudiants de la Universitat del Bío-Bío (Xile) han realitzat el seu TFG a l’EPSEVG amb un bon aprofitament de la seva estada d’estudis a la nostra Escola

Arran d’un acord entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat del Bío-Bío de Xile, dos estudiants d’aquesta universitat han realitzat una estada d’estudis (des d'inicis de setembre del 2016 fins a finals de gener del 2017) a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú realitzant el seu Treball Final de Grau (el que ells anomenen Tema d’Habilitació Professional) per a poder obtenir el Títol d’Enginyer Civil Mecànic.

Ambdós treballs han estat lligats amb el tema de centrals d’energia renovables per la generació d’energia elèctrica a Xile. L’estudiant Guillermo Ernesto Méndez Muñoz va realitzar el treball titulat: “ESTUDIO DE CENTRALES DE ENERGÍA TERMOSOLAR Y COMPARACIÓN CON LAS INSTALACIONES TRADICIONALES DE GENERACIÓN DE ENERGÍA ELÉCTRICA EN CHILE” i va obtenir la qualificació d’Excel·lent (9,5), mentre que l’estudiant Sergio Andrés Lagos Erices va realitzar el treball titulat: “ESTUDIO DE FACTIBILIDAD PARA LA INSTALACIÓN DE UNA CENTRAL GEOTÉRMICA EN CHILE” i va obtenir la qualificació de Matrícula d’Honor (10). Ambdós treballs van ser dirigits pel professor Jaume Miquel Masalles del Departament de Mecànica de Fluids (729).

Durant tot el desenvolupament del treball, els estudiants van mostrar una gran dedicació, entusiasme i ganes de fer les coses ben fetes. D’altra banda, varen agrair al director del treball la seva implicació i disponibilitat, i finalment van destacar la bona acollida que van rebre de l’EPSEVG i l’oportunitat de poder realitzar aquesta estada d’estudis en la nostra universitat.

Llunàtics de la UPC campus de Vilanova a la Nit de les TIC 2017

El passat dijous 23 de febrer, els Llunàtics van participar en l’acte de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, realitzada a l’auditori de Barcelona, amb una assistència de 1000 persones relacionades amb el sector de les TIC.

Presentació de candidatures a les Eleccions al Claustre Universitari 2017

Des del dia 23 de febrer de 2017 fins al dia 1 de març de 2017 a les 13:00 h. està obert el període per la presentació de candidatures a les Eleccions al Claustre Universitari 2017.

Les candidatures es poden presentar en forma individual o en forma col·lectiva i el model normalitzat es pot trobar a la Seu Electrònica Electoral de la UPC:

Seu Electrònica Electoral de la UPC

En el cas del sector PDI-A per centre, a l'EPSEVG li corresponen 2 representants al Claustre, i en el cas dels Estudiants de Grau i Màster (EGM), a l'EPSEVG li corresponen 2 representants al Claustre. Les candidatures en aquest cas, s'han de presentar adreçant un e-mail al Secretari Acadèmic de l'EPSEVG.

En el cas del sector PDI-B i el sector del PAS (PAS Funcionari i PAS Laboral), les candidatures s'han de presentar directament al Secretari General de la UPC mitjançant el Registre General de la Universitat (cal dirigir-se en aquest cas a la Pilar Alemany en horari de 9:00 a 13:00 h.).

US ANIMEM A QUE PRESENTEU LES VOSTRES CANDIDATURES PER ACONSEGUIR EL MÀXIM NOMBRE DE REPRESENTANTS DE L'EPSEVG AL CLAUSTRE UNIVERSIRATI. FEM ESCOLA ENTRE TOTS !!

Comparses 2017

Els comparsers i comparseres que van sortir amb la bandera de l'EPSEVG van gaudir d'un dia esplèndid del Carnaval de Vilanova.

Com cada any, les Comparses  van sortir a partir de les 9 del matí pels carrers i places  de la ciutat i es van poder sentir les xarangues que acompanyen cada una de les banderes.

Imatges

Hores de consultes a la biblioteca, per què no?

No se us havia acudit? Doncs la biblioteca és l'espai ideal perquè atengueu les hores de consulta amb els vostres estudiants. Us podem oferir sales de treball en grup o alguna aula més espaiosa o us podeu seure a qualsevol espai de la biblioteca, inclosos els nostres pufs!

Totes les sales de treball en grup estan equipades amb pissarra per si voleu fer alguna explicació i també teniu a la vostra disposició la bibliografia docent i el material en obert que hàgiu publicat als dipòsits.

Si hi esteu interessats/des en utilitzar algun espai específic, podeu contactar amb nosaltres a biblioteca.epsevg@upc.edu perquè us els reservem. Si no necessiteu cap espai en concret, simplement veniu en el vostre horari de consultes sempre que sigui dins la franja horària de 8.30 a 20h.

L'EPSEVG participa en el YoMo: The Youth Mobile

L'Escola participarà en el YoMoBarcelona  el dia 1 de març de 9.30 a 16.30, dins de l'Espai Ciència amb la demostració dels nadons de robots dinosaure.

Conferència: Desxifrem el mercat elèctric i la factura de la llum

El pròxim dia 9 de març l'Escola acollirà la conferència "Desxifrem el mercat elèctric i la factura de la llum"