Dos estudiants de la Universitat del Bío-Bío (Xile) han realitzat el seu TFG a l’EPSEVG amb un bon aprofitament de la seva estada d’estudis a la nostra Escola

Arran d’un acord entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat del Bío-Bío de Xile, dos estudiants d’aquesta universitat han realitzat una estada d’estudis (des d'inicis de setembre del 2016 fins a finals de gener del 2017) a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú realitzant el seu Treball Final de Grau (el que ells anomenen Tema d’Habilitació Professional) per a poder obtenir el Títol d’Enginyer Civil Mecànic.

Ambdós treballs han estat lligats amb el tema de centrals d’energia renovables per la generació d’energia elèctrica a Xile. L’estudiant Guillermo Ernesto Méndez Muñoz va realitzar el treball titulat: “ESTUDIO DE CENTRALES DE ENERGÍA TERMOSOLAR Y COMPARACIÓN CON LAS INSTALACIONES TRADICIONALES DE GENERACIÓN DE ENERGÍA ELÉCTRICA EN CHILE” i va obtenir la qualificació d’Excel·lent (9,5), mentre que l’estudiant Sergio Andrés Lagos Erices va realitzar el treball titulat: “ESTUDIO DE FACTIBILIDAD PARA LA INSTALACIÓN DE UNA CENTRAL GEOTÉRMICA EN CHILE” i va obtenir la qualificació de Matrícula d’Honor (10). Ambdós treballs van ser dirigits pel professor Jaume Miquel Masalles del Departament de Mecànica de Fluids (729).

Durant tot el desenvolupament del treball, els estudiants van mostrar una gran dedicació, entusiasme i ganes de fer les coses ben fetes. D’altra banda, varen agrair al director del treball la seva implicació i disponibilitat, i finalment van destacar la bona acollida que van rebre de l’EPSEVG i l’oportunitat de poder realitzar aquesta estada d’estudis en la nostra universitat.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017