núm. 408 - Setmana del 30 d'octubre de 2017

Proclamació de les candidatures definitives a les eleccions a Rector-a UPC 2017

Amb data 27 d'octubre, ha tingut lloc la proclamació definitiva de candidatures presentades a les eleccions de Rector o Rectora de la UPC.

Són les següents:

FOSSAS COLET, ENRIC

TORRES TORRES, FRANCESC

S'aporta informació dels candidats i els seus programes electorals a l'enllaç situat més avall.

Candidatures definitives presentades a les eleccions per la provisió de vacants al Claustre Universitari UPC 2017 - Circumscripció Universitat

Relació de candidatures definitives per la provisió de vacants al Claustre Universitari UPC 2017 per a la Circumscripció Universitat que és on participa l'EPSEVG:

PDI-B2: Personal investigador en formació
ADRIÀ PÉREZ CARRERAS (Àmbit Enginyeria Civil)
PDI-B3: PDI permanent doctor
LORDAN GONZALEZ, ORIOL
PDI-B4: PDI permanent no doctor
GASPAR FABREGAS, KÀTIA

Calendari d'actes integrats de l'EPSEVG del Setembre- Desembre 2017

Es presenta el Calendari integrat d'Actes de l'EPSEVG del Setembre-Desembre 2017.

En aquest calendari es recull les dates de celebració de la Junta d'Escola, la Comissió Permanent, la Comissió d'Economia i Infraestructures, la Comissió de Coordinació Docent i  les diferents Comissions de Titulació de Graus i Màsters de l'EPSEVG. Així mateix, es recullen diferents actes de promoció (Fira de novembre de Vilanova i la Geltrú, 22ª Setmana de la Ciència (CRPG), Xerrades de Promoció d'Estades Internacionals, ...). També es recullen actes d'extenció universitària, com la Diada Castellera, així com altres tipus d'actes, com per exemple, les eleccions a Rector/a de la UPC 2017 i les eleccions electròniques per la provisió de les vacants al Claustre Universitari 2017, entre d'altres.

Aquest calendari s'anirà atualitzant periòdicament.

Calendari set-dec 2017

Vot anticipat per a les eleccions a Rector/a de la UPC 2017

La jornada de votacions per a les eleccions a Rector/a de la UPC 2017 és el dimecres dia 15 de novembre de 2017 de 10:00 a 18:00 h.

Si els votants veuen la impossibilitat d'emetre el seu vot en aquesta data i franja horària, poden fer ús del vot anticipat. El vot anticipat comença el 2 de novembre de 2017 i acaba el 14 de novembre de 2017. Les instruccions del vot anticipat es donen en el document adjunt (Article 46 del reglament Electoral de la UPC)

Instruccions de vot anticipat

EXPOSICIÓ: Refugiats, per què?

Amb el suport de l’Àrea de Cultura del Consell Comarcal del Garraf, del dial 31 octubre al 10 novembre al hall de l’EPSEVG,  tindrà lloc una exposició de la Fundació FundiPau, titulada “Refugiats, per què” .

Us animen a que passeu a visitar-la.

Cartell exposició

Què és l'accés obert?

Ernest Abadal és professor de biblioteconomia i documentació de la UB i expert en accés obert. En aquest vídeo explica, molt breument, en què consisteix aquest moviment que promou l'accés lliure i gratuït a les publicacions científiques.

Els articles UPC més citats en accés obert (2016), entre ells els del LAB i el CETpD.

En el marc de la Setmana Internacional de l’Accés Obert 2017 a la UPC, la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté ha elaborat l'estudi Accessibilitat en obert dels articles UPC publicats el 2016: anàlisi dels articles 28 més citats, en el que es presenten els articles més citats publicats l’any 2016 per membres de la UPC i el seu grau d’obertura a diferents plataformes (webs editorials, UPCommons, ArXiv.org i ResearchGate).

Els resultats de l'anàlisi mostren que 22 dels 28 articles més citats publicats el 2016 són consultables en accés obert, i entre aquests, els 4 articles més citats. Els 6 articles restants passaran a ser accessibles durant el 2018, un cop exhaurit el període d'embargament exigit pels editors.

En la posició 3 i 9 d'aquest llistat, apareixen dos articles del LAB signats per Adrian-Martinez, S.; Ageron, M.; Aharonian i F. André, Michel, i en la posició 10, un del CETpD signat per Samà, A i Parra, X. Felicitats!

Acte de campanya electoral a l'EPSEVG d'Enric Fossas, candidat a Rector

El dia 27 d’octubre de 2017 la Junta Electoral d’Universitat va fer la proclamació definitiva de candidatures a les eleccions a Rector/a de la UPC 2017.

El dia 31 d’octubre de 2017 comença la campanya electoral de les esmentades eleccions, la qual finalitzarà el dia 13 de novembre de 2017. En aquest sentit està programat  el següent acte de campanya electoral que tindrà lloc a l’EPSEVG:

Candidat a Rector: Enric Fossas Colet

Dia: Dilluns 6 de novembre de 2017

Hora: 12:30 h.

Lloc: Sala d’Actes de l’EPSEVG

Acte de campanya electoral a l'EPSEVG de Francesc Torres, candidat a Rector

Candidat a Rector: Francesc Torres Torres

Dia: Divendres 10 de novembre de 2017

Hora: 9:30 h.

Lloc: Sala d’Actes de l’EPSEVG

Loteria de Nadal 2017

Un any més, ja tenim a l'Escola la loteria de Nadal. Ja es poden comprar les participacions (de 5€) a  Secretaria de Direcció i Administració (pilar.alemany@upc.edu), o a l'Oficina Oberta (maria.belen.sanchez@upc.edu), fins el 14 de desembre.

El número que es participa és el 84.389.

I Convenció catalana de literatura fantàstica i de ciència ficció a Neàpolis

Els dies 24 i 25 de novembre se celebrarà a Neàpolis la I Convenció Catalana de Ciència-Ficció i Fantasia (CATCON). És la primera convenció de literatura fantàstica i de ciència-ficció que se celebra als territoris de parla catalana.

Durant l'esdeveniment, coincidiran autors i traductors d'aquest gènere, bloguers, aficionats i editorials.

Cal inscripció, amb un preu de 5 € si es fa prèviament, i 8 € durant la convenció.

Tenen el suport de l'Ajuntament de Vilanova i del Departament de Cultura.