Nova oferta de cursos d'idiomes i competències comunicatives de l’SLT

El Servei de Llengües i Terminologia ha fet pública la programació de tardor, un paquet de més de 50 activitats formatives encaminades a l’aprenentatge d’idiomes i a la millora de les competències comunicatives i interculturals. Els cursos s’adrecen a tota la comunitat universitària i tenen reconeixement de crèdits per a l'estudiantat de grau i de primer i segon cicles. L’oferta, que és consultable per col·lectius, inclou cursos d’idiomes amb modalitat virtual per a tots els nivells d’anglès i català -i de nivell inicial de xinès-, així com cursos específics per preparar exàmens oficials d’anglès i català. També s’ofereixen sessions per comunicar i difondre la recerca en anglès i tallers per millorar la comunicació oral i escrita. A més, s’han programat activitats de pràctica informal d’anglès, així com un curs de cultura xinesa l’objectiu del qual és donar les pistes per relacionar-se amb les persones d’aquest país.

Més informació a www.upc.edu/slt/cursos/cursos-tardor-2011

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017