Software NX i Cype per PDI i Projectistes - Novetat curs 2015-16

El software NX i Cype es podrà deixar en ús personal fora del Campus de Vilanova, gràcies a les noves funcionalitats de la llicència que tant Siemens (NX), com CYPE han presentat.

L'ús de cada software i funcionament serà el següent:

1. NX 10 : Ús per PDI i Projectistes: L'escola té 130 llicències en el servidor, i sol·licitant-ho als Serveis TIC podran extreure llicències del servidor i migrar-les al portàtil que tingui instal.lat el NX (també es pot demanar la instal.lació). D'aquesta forma, al servidor s'aniran restant les llicències i quan el PDI o projectista acabi o caduqui la llicència, haurà de tornar a Serveis TIC per afegir-la al servidor o renovar-la. És per aquest motiu, que l'ús serà restringit a PDI o projectistes (el PDI ponent serà el responsable de la llicència prestada i haurà de demanar el tiquet de treball a Serveis TIC).

2. CYPE: En aquest cas,  des de CYPE demanaran a  Serveis TIC un email amb les dades de l'estudiant o professor (nom, cognoms, NIF, email, període de temps i ús que es farà) i li enviaran un email per proporcionar la llicència temporal. En aquest cas, es pot demanar tant per PDI, projectistes i sstudiants, ja que no ens resta cap llicència d'escola. La petició es realitzarà via tiquet a Serveis TIC.

Esperem que aquestes millores ajudin a la impartició de la docència a l'EPSEVG.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017