Constitució del consell Assessor del Master MUESAEI

El passat dijous, 19 de Novembre a les 17 h, es va constituir el consell assessor del màster MUESAEI amb l’objectiu de millorar la formació dels nostres estudiants, acostant-los al màxim a la indústria i apropant a aquestes al món acadèmic.

Per part de la Universitat, les persones que formen part d’aquest consell són el Director, Frederic Vila; el sotsdirector, José Antonio Roman; el coordinador del màster, Balduí Blanqué i el promotor Sergi Menargues.

Les empreses que actualment formen part de l'esmentat Consell són: Brose, Calafgroup, CETIVG, Cie, Idiada, ISS, Kuka, Oasis, Omron, Prysmian i Saint Gobain.

Durant la reunió es va poder veure que hi ha un interès tàcit per constituir aquest consell amb l’objectiu de millorar la nostra titulació de màster, es va presentar la figura del president del consell i quines serien les seves funcions, oferint-se el Col·legi d’enginyers com entitat per realitzar aquestes funcions.

Finalment, es va realitzar una taula rodona oberta de debat, dirigida a generar temes de treball per les pròximes reunions. Es va arribar a l’acord per part de la Universitat de generar un document amb uns continguts detallats per matèries sobre el que realitzem actualment al màster. Per part de l’empresa s'elaborarà una llista d’aspectes a millorar, idees i aportacions per poder-los dur a terme.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017