Face2Face conclusió

Els dies 4 i 5 de Maig del 2016 es va realitzar la 10a edició del Face2Face al Campus UPC Vilanova.

Aquesta edició ha obtingut la participació de més de 150 estudiants que han pogut fer entrevistes i tallers.

Agrair a les empreses participants la seva assistència i participació en aquesta edició:

Accenture/Coritel, Applus Idiada, Atmira, CETIVG, Clearpeaks, Calaf Grup, Decathlon, Innevis, UPC Alumni, I+DIF, Prysmian, Mahle, Omron, Saint Gobain Glass i sekurit Devisa, Endesa, Venca, Schneider Electric, Ficosa-idneo, KUKA, BetBETWEEN Engineering + IT Solutions.

Es vol destacar la bona acollidad de les empreses que es mostren molt satisfetes de la qualitat de l'alumnat de l'EPSEVG

El Director agraeix a tots els que han ajudat a l'èxit de l'esdeveniment.

Imatges dia 4 de maig

Imatges dia 5 de maig