Com divulgar la recerca a les xarxes socials

La biblioteca ha organitzat una xerrada pensant en el PDI i els recercaires d'aquest campus en el marc de la International Open Access Week que organitzen les Biblioteques de la UPC.

Javi Polinario ens parlarà de L'open acces i la divulgació de la recerca en les xarxes socials. Ell és periodista científic especialitzat en xarxes socials i treballa a la Universitat Rovira i Virgili, on planifica i executa l'estratègia de comunicació 2.0. També redacta continguts científics i organitza activitats de divulgació de la ciència en aquesta universitat. A més, és autor del llibre Cómo divulgar ciencia a través de las redes sociales i resideix a Vilanova i la Geltrú.

• Dia: Dijous, 26 d'octubre de 2017
  • Hora: 18:00 - 19:00
  • Lloc: Biblioteca de l'EPSEVG

Què és l'accés obert? L'accés obert és un moviment internacional que s'aprofita d'Internet per posar a l'abast de la societat el coneixement resultant de la recerca feta pels investigadors. Aboga per a que aquesta disponibilitat de la recerca beneficiï el desenvolupament de la ciència i la societat. Si vols saber més, clica aquí.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017