núm. 406 - Setmana del 16 d'octubre de 2017

Classes d'Anglès gratuïtes per PDI i PAS a l'EPSEVG

Cada dijous, a partir del dijous 26 d' Octubre, a les 12.30 h. a l'aula AA207.

Les classes estan impartides per professorat del centre d'idiomes UniCor Languages.

General English for the academic classroom (PDI) and administrative purposes (PAS) and general English language skills and communication practice dealing with International students (both PAS and PDI).

Necessitem que tothom s'impliqui en la internacionalització de la nostra escola. Si estàs interessat en participar en l'EPS, tutoritzant projectes o impartint seminaris, ara o en el futur, aquestes classes són per tu. ANIMA'T!!

Crida al professorat que fa docència al Grau de Disseny perquè animi a l'estudiantat a participar en el 15è Concurs de la carpeta UPC 2018-19

Com sabeu, any rera any, des del Servei de Comunicació s'organitza el Concurs de la Carpeta UPC.

És un Concurs obert a tot l'estudiantat de la UPC i un dels premis, segurament el més important, és la producció de les més de 30.000 Carpetes amb el disseny guanyador.

El termini de presentació està obert fins el 30 de novembre.

Animeu als estudiants a participar-hi per tal que hi hagi moltes opcions i la guanyadora, tingui la major qualitat possible!

Us convidem a un vermut

Aquests últims mesos hem realitzat alguns canvis en la distribució i mobiliari dels espais de la Biblioteca. L'objectiu ha estat "convertir-la en la 2a casa dels estudiants" perquè sigui un espai proper que faciliti la interacció i la generació de coneixement dins la comunitat de l'EPSEVG. Hem treballat en la línia del design thinking i hem aplicat, en un projecte low cost, alguns canvis que estan tenint molt bona acollida. Aquí podeu veure un resum de com ha estat el procés fins ara.

Doncs per veure in situ aquests canvis, volem convidar-vos, PAS i PDI del campus, el dijous dia 19 de 12-14h a un vermut d'estrena de la biblioteca. El programa serà el següent:

- 12-14h Activitat lliure: explora la biblioteca i troba el vermut

- 13.30h Presentació: el perquè de tots els canvis, present i futur

Aquest vermut coincidirà amb l'esdeveniment "Be social" que organitza la Delegació del campus per donar la benvinguda als nous estudiants i presentar-los-hi els espais on es fa vida social al campus. Es farà una ruta que començarà amb el vermut a la biblioteca i seguirà per altres zones col·lectives que hi ha a l'EPSEVG. Estem molt contents que hagin inclòs la biblioteca en aquesta ruta.

Com divulgar la recerca a les xarxes socials

La biblioteca ha organitzat una xerrada pensant en el PDI i els recercaires d'aquest campus en el marc de la International Open Access Week que organitzen les Biblioteques de la UPC.

Javi Polinario ens parlarà de L'open acces i la divulgació de la recerca en les xarxes socials. Ell és periodista científic especialitzat en xarxes socials i treballa a la Universitat Rovira i Virgili, on planifica i executa l'estratègia de comunicació 2.0. També redacta continguts científics i organitza activitats de divulgació de la ciència en aquesta universitat. A més, és autor del llibre Cómo divulgar ciencia a través de las redes sociales i resideix a Vilanova i la Geltrú.

• Dia: Dijous, 26 d'octubre de 2017
  • Hora: 18:00 - 19:00
  • Lloc: Biblioteca de l'EPSEVG

Què és l'accés obert? L'accés obert és un moviment internacional que s'aprofita d'Internet per posar a l'abast de la societat el coneixement resultant de la recerca feta pels investigadors. Aboga per a que aquesta disponibilitat de la recerca beneficiï el desenvolupament de la ciència i la societat. Si vols saber més, clica aquí.

Acte conjunt de benvinguda als nous estudiants (BE SOCIAL) organitzat per la Delegació d'Estudiants i els Llunàtics (dijous 19 d'octubre)

Aquest dijous 19 d'octubre es realitzarà a partir de les 12.00 h. un esdeveniment de benvinguda als estudiants/es, organitzat per la Delegació d'Estudiants, el Pausa Coffee, la Biblioteca de l'EPSEVG, la colla castellera Llunàtics i el bar de l'EPSEVG. Per això, es planteja un recorregut presentant els espais on es fa vida social al campus perquè tothom els conegui. Aquesta activitat inclou la Inauguració de la remodelació de la biblioteca.

En l'estona que plantegen fer dins de l'Escola, la Delegació d'Estudiants han preparat jocs i posaran una mica de música per donar ambient durant la franja cultural. Alhora, la colla castellera Llunàtics faran un dinar popular (han comentat que serà un dinar alemany).

La Delegació d'Estudiants és conscient que a partir de les 15.00 h. hauran d'aturar la música i respectar plenament l'horari de classes.

Beca Isabel P. Trabal 2017 de la Fundación Caja de Ingenieros per a investigadors amb impacte social en l'àmbit de la ciència, innovació i tecnologia

S'obre la convocatòria de la 5ª Edició de la Beca Isabel P. Trabal.

Enguany, es pretén fomentar l'estudi i la recerca amb impacte social en l'àmbit de la ciència, la innovació i la tecnologia.

La Beca Isabel P. Trabal té per objectiu becar a persones per la qualitat i impacte de la seva recerca, treball i activitat.

Es tracta d'una beca de 10.000 euros bruts.

Podeu consultar tota la informació al següent enllaç.

5ª edició dels Premis Emprenedoria 2017 de la Fundación Caja de Ingenieros per startups en ciència i tecnologia

La Fundación Caja de Ingenieros presenta la V edició dels "Premios Emprendeduría 2017 para la Ciencia, la Tecnología y la Innovación".

Aquests, premien el talent de les empreses que emergeixen en la nostra societat, per tal de potenciar-ne el desenvolupament.

Són tres premis de 5.000 euros bruts cadascun.

Podeu consultar tota la informació a l'enllaç.