Crida al professorat que fa docència al Grau de Disseny perquè animi a l'estudiantat a participar en el 15è Concurs de la carpeta UPC 2018-19

Com sabeu, any rera any, des del Servei de Comunicació s'organitza el Concurs de la Carpeta UPC.

És un Concurs obert a tot l'estudiantat de la UPC i un dels premis, segurament el més important, és la producció de les més de 30.000 Carpetes amb el disseny guanyador.

El termini de presentació està obert fins el 30 de novembre.

Animeu als estudiants a participar-hi per tal que hi hagi moltes opcions i la guanyadora, tingui la major qualitat possible!

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017