Documents científics en accés obert

CORE és un recol·lector mundial de documents científics en accés obert, que és gestionat per The Open University i JISC. Actualment conté els registres de 132,7 milions de documents recopilats de 3.650 repositoris i de milers de revistes d’arreu del món, amb la finalitat de posar-los a disposició del públic de forma lliure i sense restriccions.

1Findr és un motor de cerca que indexa noranta milions de documents publicats en revistes especialitzades i amb peer review, dels quals 27 milions estan en accés obert. Cobreix àrees de recerca com ciències aplicades, enginyeria i tecnologia, ciències del comportament, ciències de la salut, ciències naturals, ciències socials i arts i humanitats; i ha estat desenvolupat per l'empresa canadenca 1Science.

Tel. 93 896 77 01 - Email info.epsevg@upc.es - Copyright 2017