núm. 198 - Setmana de l'1 d'octubre del 2012

UNICOR LANGUAGES ofereix serveis de formació en idiomes a Vilanova

L’empresa UNICOR LANGUAGES ha guanyat el concurs públic de gestió de serveis de formació en idiomes pel Campus de Vilanova resolt el passat mes de juliol.

UNICOR LANGUAGES es converteix així, en proveïdor de serveis i operador extern de formació d’idiomes per a la UPC que li permetrà organitzar una oferta de cursos d’idiomes adaptada a les característiques de la comunitat universitària de Vilanova i convocar accions per assolir els nivells de coneixements requerits amb la nova metodologia de l’EEES.

Els cursos d’idiomes d’UNICOR permeten el reconeixement de crèdits ECTS, i a més serà entitat homologada per acreditar la competència en terceres llengües dels estudis de grau, sota la coordinació del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC.

Els cursos van dirigits a tota la comunitat universitària del Campus  que seran beneficiaris de condicions avantatjoses.

Més informació a www.unicorlanguages.com o bé trucant al 93 893 63 60

Nou servei de reprografia

L’empresa Control i Sistemes d’Organització,-GIROSCOPI, S.L. ha guanyat el concurs de subministrament i serveis d’equips multi funció i impressores del Campus de Vilanova, resolt també a finals de juliol.

A partir de la primera setmana d’octubre es començarà la implementació d’aquest projecte de Servei de Reprografia del Campus, amb la instal·lació d’equips multifunció i d’impressió a diferents espais de l’Escola, Biblioteca, CTVG i Neàpolis.

A més hi haurà un altre servei d’impressions, assistència tècnica i venda de material de papereria  a l’antic espai d’Enginycat, on estarà centralitzada tota la gestió dels apunts a lliurar a l’estudiantat, treball, exàmens, etc

Un cop es vagi implementant el servei i amb la posada en marxa dels equips us informarem amb més detall de les característiques tècniques , manuals d’ús, funcionalitat i preus.

Nou servei de Vigilància i Prevenció de la Salut

El proper dia 10 d’octubre coincidint amb la diada del Campus, i abans de la inauguració oficial del curs 2012/2013, s’inaugurarà també a les 11.30 el nou servei de Vigilància i Prevenció de la Salut (VIPS) situat a la 2a planta de l’Escola. Aquest Servei de Prevenció s’ofererix per a totes els  treballadors/es del Campus de Vilanova. El gestionarà l’empresa MUTUA ASEPEYO, empresa proveïdora d’aquest servei  a la UPC.

Durant aquets mes de setembre s’han realitzat les obres de rehabilitació i reforma de l’espai assignat, AM214 (antics despatxos d'AC). El cost de la inversió de l’obra ha estat a càrrec d’ASEPEYO.

Nova cap de la Unitat de Recursos i Serveis

Segons resolució en data 1 d'octubre, s'incorporà a Vilanova Montserrat Mestres i Romeu, com a Cap de la Unitat de Recursos i Serveis.

Activitats del Servei d'Esports de Vilanova

COMPETICIÓ

- LLIGA DE FUTBOL SALA (5X5).
  Encara esteu a temps de reservar plaça.

Properament...

- ESCACS
- TENNIS TAULA

CLASSES A  LA SALA POLIVALENT (3er pis de l'Escola)

- IOGA
Diferents horaris matis i tarda.

- IOGUILATES
Exercicis de  Ioga i Pilates, els dilluns 15.30-16.30h.

- RECUPERACIÓ FUNCIONAL
Dimarts i dijous de 14h a 15h

És una novetat d'aquest quadrimestre.
L'objectiu de la recuperació funcional és millorar l'estat de salut amb la gimnàstica i la respiració. Es realitzen:
    - Exercicis del Mètode Pilates
    - Gimnàstica en la que descarreguem, estirem i tonifiquem el sistema muscular: abdominals, esquena, cames, braços.
    - Reforcem tendons i articulacions.
Al final de la classe ens relaxem aplicant tècniques de respiració conscient.

- MEDITACIÓ I HATHA IOGA
També novetat d'aquest quadrimestre, a un preu molt reduït (25 euros el quadrimestre)
Introducció a la meditació amb uns minuts previs de Hatha Ioga.

Totes les classes comencen aquesta setmana i finalitzen a finals de gener.
El preu d'una classe a la setmana és de 60 euros tot el quadrimestre per personal UPC i estudiantat (70 euros, preu no UPC).

Per més informació consulteu www.univers.upc.edu/campus/vilanova  o   contacteu amb univers.vilanova@upc.edu

Guanyadors del concurs PFC 2011/2012

Ja tenim els noms dels tres guanyadors del concurs Projecte de Fi de Carrera de l'EPSEVG del curs 2011/2012.

El primer premi  correspon  al projecte  Carlos Alejandro Perez Contreras, estudiant d’Enginyeria Tècnica Industrial i autor del projecte ‘Anàlisi i desenvolupament d'un dispositiu pel síndrome del peu caigut’.

Per últim, el 3r premi  recau en Javier Castro Soriano, estudiant en d’Enginyeria Automàtica i Electrònica Industrial i autor del treball ‘Técnicas para la reducción del rizado de par en accionamientos con SRM’.

L’import dels premis és de 500 euros, 300 i 200 per al primer, segon i tercer, respectivament.
El liurament tindrà lloc al decurs de la inauguració oficial del curs 2012/2013.

Diada del Campus

Dimecres 10 d'octubre se celebrarà la diada del Campus.

Al llarg del dia hi haurà organitzades, a càrrec de la Delegació d'Estudiants,  diferents activitats lúdico-culturals per a l'estudiantat.

L'activitat acadèmica de la jornada se centrarà en la Inauguració Oficial del Curs acadèmic 2012/2013, acte al que està convidada la comunitat universitària.

Al web de l'escola s'informarà del programa de la diada.