Activitats del Servei d'Esports de Vilanova

COMPETICIÓ

- LLIGA DE FUTBOL SALA (5X5).
  Encara esteu a temps de reservar plaça.

Properament...

- ESCACS
- TENNIS TAULA

CLASSES A  LA SALA POLIVALENT (3er pis de l'Escola)

- IOGA
Diferents horaris matis i tarda.

- IOGUILATES
Exercicis de  Ioga i Pilates, els dilluns 15.30-16.30h.

- RECUPERACIÓ FUNCIONAL
Dimarts i dijous de 14h a 15h

És una novetat d'aquest quadrimestre.
L'objectiu de la recuperació funcional és millorar l'estat de salut amb la gimnàstica i la respiració. Es realitzen:
    - Exercicis del Mètode Pilates
    - Gimnàstica en la que descarreguem, estirem i tonifiquem el sistema muscular: abdominals, esquena, cames, braços.
    - Reforcem tendons i articulacions.
Al final de la classe ens relaxem aplicant tècniques de respiració conscient.

- MEDITACIÓ I HATHA IOGA
També novetat d'aquest quadrimestre, a un preu molt reduït (25 euros el quadrimestre)
Introducció a la meditació amb uns minuts previs de Hatha Ioga.

Totes les classes comencen aquesta setmana i finalitzen a finals de gener.
El preu d'una classe a la setmana és de 60 euros tot el quadrimestre per personal UPC i estudiantat (70 euros, preu no UPC).

Per més informació consulteu www.univers.upc.edu/campus/vilanova  o   contacteu amb univers.vilanova@upc.edu