núm. 12 - Setmana del 28 d'abril del 2008

L'EPSEVG rep el Premi ADEG 2008

El passat 26 d’abril, l’Associació d’Empresaris de l 'Alt Penedès, el Baix Penedès i el  Garraf (ADEG) va atorgar el Premi 2008 Universitat i Empresa a l’EPSEVG per la implantació de l’European Project Semester. L’ADEG va proclamar la novena edició dels Premis ADEG en el marc de la Nit de l’Empresari . A través d’aquests premis l’entitat reconeix la feina ben feta de les empreses del Penedès i del Garraf.

Nova edició del Diari digital de la Biblioteca

Si teniu interès en llegir-les, cliqueu sobre aquest enllaç: bibliotecnica.upc.es/bib340/diari/

Notícies:

1. Nou e-portal sobre els Ensenyaments Tècnics Industrials a Vilanova i la Geltrú

2. UPCommons entre els millors repositoris acadèmics d'accés obert

3. Recolecta: recolector de ciència oberta

4. Aranzadi/Westlaw: nova plataform

5. Estudi bibliomètric de la producció científica de l'ETSET

6. Projecte de cooperació amb Luna Nuev

7. Noves adquisicions bibliogràfiques

8. El Racó dels Llibres durant la Setmana Cultural

Horaris dels Serveis pel pont del 2 de maig

Pel proper divendres dia 2 de maig, tots els Serveis de l'Escola restaran oberts en horari de matí, a excepció del Negociat Econòmic, Univers i Registre Públic que restaran tancats.

D'altra banda, la  Biblioteca de l'EPSEVG obrirà de 9h a 21h.

Per últim, informar que des del tancament del punt d'Informació, el Registre es realitza al Negociat d'Administració i Direcció i les funcions informatives es realitzen des de Consergeria o el Servei corresponent a qui va adreçada la petició d'informació.

Campus Universitaria de la Mediterrània '08

Un any més el Campus Universitari de la Mediterrània torna a organitzar cursos al voltant de diferents àmbits disciplinaris: ciència i tecnologia; societat de la informació; societat, cultura i turisme; medi ambient i economia i empresa. Aquest any el Campus Universitari de la Mediterrània segueix ampliant la seva oferta formativa programant 60 activitats des de l’abril fins al desembre.

Les persones empadronades a Vilanova i la Geltrú i els docents dels centres educatius de Vilanova i la Geltrú tenen un 50% de descompte en tots els nostres cursos.

Campus Universitari de la Mediterrània
www.campusmed.net  / Telf. 93 893 83 99
Adreça: c/ Unió 81-87 de Vilanova i la Geltrú

Premi PFC i TD Cooperació i Tecnologia DH

S'ha obert la convocatòria per participar en el  V CONCURSO DE PROJECTES FINAL DE CARRERA I III CONCURS DE TESIS DOCTORALS SOBRE TECNOLOGIA PER AL DESENVOLUPAMENT EN L’ÀMBIT DE LA COOPERACIÓ INTERNACIONAL.

L’objectiu d’aquest certamen es enfortir i estendre la cooperació universitària. Els treballs que es presentin hauran de respondre al repte de promoure un desenvolupament humà sostenible, entès com un generador de condicions d’equitat que ampliïn i millorin les oportunitats per una vida digna i sostenible a les persones i els pobles.

El premi per modalitat és de 2.000 €

info.ccd@upc.edu / telf. 93.401.59.61

Calendari acadèmic EPSEVG

Tal com consta en el calendari acadèmic de l'EPSEVG el proper divendres 2 de maig no serà lectiu.