Campus Universitaria de la Mediterrānia '08

Un any més el Campus Universitari de la Mediterrània torna a organitzar cursos al voltant de diferents àmbits disciplinaris: ciència i tecnologia; societat de la informació; societat, cultura i turisme; medi ambient i economia i empresa. Aquest any el Campus Universitari de la Mediterrània segueix ampliant la seva oferta formativa programant 60 activitats des de l’abril fins al desembre.

Les persones empadronades a Vilanova i la Geltrú i els docents dels centres educatius de Vilanova i la Geltrú tenen un 50% de descompte en tots els nostres cursos.

Campus Universitari de la Mediterrània
www.campusmed.net  / Telf. 93 893 83 99