núm. 283 - Setmana del 6 d'octubre del 2014

Premi Marc Esteva a la millor tesi pel professor Dr. Albert Samà Monsonís

L'Associació Catalana d'Intel·ligència Artificial (ACIA) ha decidit atorgar el premi Marc Esteva a la millor tesi en Intel·ligència Artificial en l'edició 2014, a la tesi presentada pel professor d'aquesta escola: Dr. Albert Samà Monsonís.

La tesi titulada: "Human movement analysis by means of accelerometers: Application to human gait and motor symptoms of Parkinson's Disease" ha estat realitzada en el CETpD (Centre d'Estudis Tecnològics per a l'Atenció a la Dependència i la Vida Autònoma) i ha estat supervisada pel Dr. Francisco Javier Ruiz, també professor de l'EPSEVG, i per la Dra. Núria Agell, catedràtica de la Universitat Ramon Llull.

L'entrega d'aquest premi es farà en el transcurs del congrés català d’intel·ligència Artificial que aquest any té lloc a Barcelona els dies 23, 24 i 25 d'octubre.

Dades de la matrícula 2014-15

A l'enllaç següent podeu consultar les dades de la matrícula 2014-15

Dades matrícula

Enquestes per al PDI i PAS

En el marc del seguiment i l’acreditació de les titulacions de grau i màster, un element molt important per poder analitzar la qualitat dels nostres estudis, és conèixer l'opinió i el grau de satisfacció del professorat i personal d’administració i serveis per tal d’introduir, si és el cas, canvis o modificacions que permetin millorar el disseny de les titulacions o altres aspectes directament relacionats.

En aquest context, el divendres 3 d’octubre, el Director va enviar un mail a PDI i PAS respectivament amb l’accés on line a una enquesta de satisfacció realitzada per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya.

Es demana doncs la vostra col·laboració en la resposta a aquesta enquesta per a contribuir al procés d’acreditació de les titulacions del nostre centre.

El Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat de la UPC visitarà l'EPSEVG

El proper dijous 16 d’octubre, a les 10 hores, a l'Aula Màster, té prevista la seva visita al nostre centre en Santi Roca, responsable del Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat de la UPC, per a impartir una sessió formativa al comitè d’avaluació interna de EPSEVG sobre el procés d’acreditació.

Aquest comitè està format per diverses persones del PDI, PAS i estudiantat que han de dur a terme la confecció d’un autoinforme al llarg dels mesos d’octubre i novembre, base de l'acreditació de les titulacions de grau i màster del nostre centre.

Oberta la Convocatòria de l’edició M2m 2014/2015- Programa de mentoria per a les estudiants de doctorat o màster de la UPC

El programa M2m UPC, és un programa de mentoria M2m UPC, adreçat a les estudiants de doctorat o màster de la UPC, menors de 30 anys. M2m UPC té per objectiu impulsar el lideratge de les dones tecnòlogues UPC.

La tecnologia i la ciència són àmbits en els quals les dones continuen tenint dificultats per accedir a càrrecs de decisió i de direcció en el desenvolupament de la seva carrera professional: “sostre de vidre”.

Inscripcions: Consulteu la convocatòria en aquest enllaç: http://www.upc.edu/igualtat

Dades pràctiques generals del projecte:

· Durada del programa : 8 mesos (novembre 2014 - juny 2015).
· En el programa de mentoria es treballa un pla d'acció individualitzat, acordat per cada parella (mentora i mentorada).
· La participació en aquest projecte no comporta compensació econòmica.

Calendari previst:

· Inscripcions: fins al 13 d'octubre de 2014
· Selecció de candidates (entrevistes) i formació de parelles: del 14 al 24 d’octubre 2014
· Inici mentoria: novembre 2014 · Sessions individuals de mentoria per parella: fins juny 2015 ( mínim d'una sessió      mensual).
· Trobada inicial de la xarxa i I Sessió de treball presencial: novembre 2014 (data a confirmar)
· II Trobada i II Sessió de Treball presencial: març 2015 ( data a confirmar)
· III Trobada – Cloenda i Workshop: juny 2015 (data a confirmar)

Aquest programa està impulsat pel Vicerectorat de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat de la UPC i coordinat per UPC Alumni i l'Oficina de Gestió Sostenible i d'Igualtat d'Oportunitats de la UPC.

Inauguració del Curs Acadèmic 2014-15

Us recordem que el proper dijous dia 9 d'octubre tindrà lloc, a les 12.30h, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG, la cerimònia d'inauguració del curs acadèmic 2014-15.

En el transcurs de l'acte, es farà el reconeixement al personal que celebra vint-i-cinc anys al servei de l'Escola i també al personal que s'ha jubilat durant el passat curs.

També es lliuraran els Premis de l’11 Concurs de la Carpeta UPC, als millors expedients de cada especialitat de les que s'ofereixen al Campus, i als alumnes de centres de Secundària que han obtingut qualificacions destacables a les Proves Cangur.

La lliçó inaugural "Universitat i empresa, una necessària simbiosi" anirà a càrrec del Sr. Jordi Solé Tuyà, President de l'Associació d'Empresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès.

Us hi esperem!

Signatura de conveni entre el Col·legi D'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú i l'EPSEVG

Dijous dia 9 d'octubre, a les 11.30h al despatx de Direcció, tindrà lloc la signatura del conveni entre el Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú i l'EPSEVG, que farà possible proporcionar als col·legiats els canals necessaris per poder gaudir dels serveis de biblioteques de la UPC.