Oberta la Convocatōria de l’ediciķ M2m 2014/2015- Programa de mentoria per a les estudiants de doctorat o māster de la UPC

El programa M2m UPC, és un programa de mentoria M2m UPC, adreçat a les estudiants de doctorat o màster de la UPC, menors de 30 anys. M2m UPC té per objectiu impulsar el lideratge de les dones tecnòlogues UPC.

La tecnologia i la ciència són àmbits en els quals les dones continuen tenint dificultats per accedir a càrrecs de decisió i de direcció en el desenvolupament de la seva carrera professional: “sostre de vidre”.

Inscripcions: Consulteu la convocatòria en aquest enllaç: http://www.upc.edu/igualtat

Dades pràctiques generals del projecte:

· Durada del programa : 8 mesos (novembre 2014 - juny 2015).
· En el programa de mentoria es treballa un pla d'acció individualitzat, acordat per cada parella (mentora i mentorada).
· La participació en aquest projecte no comporta compensació econòmica.

Calendari previst:

· Inscripcions: fins al 13 d'octubre de 2014
· Selecció de candidates (entrevistes) i formació de parelles: del 14 al 24 d’octubre 2014
· Inici mentoria: novembre 2014 · Sessions individuals de mentoria per parella: fins juny 2015 ( mínim d'una sessió      mensual).
· Trobada inicial de la xarxa i I Sessió de treball presencial: novembre 2014 (data a confirmar)
· II Trobada i II Sessió de Treball presencial: març 2015 ( data a confirmar)
· III Trobada – Cloenda i Workshop: juny 2015 (data a confirmar)

Aquest programa està impulsat pel Vicerectorat de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat de la UPC i coordinat per UPC Alumni i l'Oficina de Gestió Sostenible i d'Igualtat d'Oportunitats de la UPC.