núm. 316 - Setmana del 29 de juny de 2015

Premi Joan Roset i Ventosa 2015

El Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú (CETIVG) convoca el Premi Joan Roset i Ventosa 2015 amb l’objectiu de distingir el millor projecte d’enginyeria d’àmbit industrial. Està adreçat a tots els estudiants dels Graus en Enginyeries d’àmbit Industrial, Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte i també d’Enginyeria Tècnica Industrial que hagin defensat i superat el TFG o PFC durant el curs 2014-2015 a l’EPSEVG.

Es premiarà a l'autor o autora del projecte amb 1 any de col·legiació gratuïta al CETIVG i 1.000 euros, i al professor o professora que hagi realitzat la tutoria del projecte amb 300 euros.

Elsevier Author Seminar

El proper dimecres 8 de juliol, de les 10 a les 13 hores, es farà Elsevier Author Seminar adreçat especialment al personal docent i investigador de la UPC sobre com publicar en revistes d'Elsevier. L'objectiu és presentar estratègies per augmentar la qualitat i l'impacte de les publicacions científiques.

El seminari, gratuït, requereix d'inscripció prèvia.

El Ministerio de Economía y Competitividad ha fet pública la Convocatòria d'ajuts a la mobilitat predoctoral per a la realització d'estades breus en centres d' I+D espanyols i estrangers 2015 (EEBB-Mineco 2015), per realitzar durant l'any 2016.

El termini per a la presentació de les sol·licituds, per part del personal investigador en formació és del 26/06/2015 al 10/07/2015. La gestora del Campus per aquesta convocatòria és Maria Raya (maria.raya@upc.edu)

Calendari de les beques d'iniciació a la recerca (INIREC) per a l'estiu 2015

Amb motiu de l’adaptació del calendari del CTT al de la nòmina general de la UPC, que s’avança en el període de vacances d’estiu, hi ha hagut un canvi en la data habitual de tancament de les beques d’iniciació a la recerca (INIREC) per als propers mesos de juliol i agost. Consulteu en l'enllaç els terminis previstos.

Convocatòria 2015 Projectes d'R+D+i (EXCELENCIA i RETOS)

A partir del proper 29 de juny s'obre la convocatòria de Projectes d'R+D+i del 2015 dels programes RETOS i EXCELENCIA, finalitzant el 23 de juliol (segons àrees temàtiques). La gestora del Campus per aquesta convocatòria és Maria Raya (maria.raya@upc.edu)

Llegeix!

Coincidint amb l'inici de l'estiu, les Biblioteques de la UPC han creat una pàgina web que recull aquelles col·llecions que poden ser més considerades més "estiuenques". Per aquest motiu, si esteu interessat en llegir una novel·la, us agrada la ciència ficció, marxeu de viatgeus agrada el jazz, aprendre idiomes veient cinema o provar noves receptes de cuina, aquest és el vostre espai!

Com a membre de la UPC, a més, també podeu fer ús de la resta de documents de les altres universitats públiques catalanes mitjançant el servei PUC

Calendaris dels Períodes d’Avaluació Parcial i Final

Ja estan disponibles els calendaris dels Períodes d’Avaluació Parcial i Final de l’EPSEVG, corresponents al proper quadrimestre  2015/16-1. En cas que sigui necessari realitzar algun canvi, heu de notificar-ho a l’adreça: sio.epsevg@upc.edu abans del 3 de juliol de 2014.

PAF

PAP