núm. 319 - Setmana del 20 de juliol de 2015

Informe CAE

S'adjunta l'informe emès per la Comissió d'Avaluació Externa (CAE) en el marc del procés d'Acreditació de les titulacions que s'imparteixen a la nostra Escola.

A inicis de setembre es farà un cafè del Director per parlar d'aquest tema i de les dades de matrícula.

Informe CAE

Tancament dels edificis del Campus: estiu 2015

Seguint l'acord de Gerència de la UPC, on es determina el tancament estival de tots els edificis de la UPC durant el mes d’agost 2015 com a mesura d’estalvi energètic, els edificis del Campus de Vilanova romandran totalment tancats de l’1 al 24 d’agost (ambdós inclosos).

Per a la resta de dies del mes d’agost els horaris d’obertura seran els següents:

- Edifici principal A (Escola): aquest romandrà obert els dies: 25, 26, 27, 28 i 31 d’agost de 8h a 16h.
- Edifici B (Aulari): tancat durant tot el període.
- Edifici D (Biblioteca): tancat durant tot el període.
- Edifici Neàpolis, edifici CTVG i LAB: restaran tancats com un dia festiu. Podrà accedir només el personal que ja té autorització segons procediment habitual.

III Convocatòria STA de mobilitat docent

Aquesta tercera convocatòria, no prevista, es publica atès el romanent que s'ha generat per les renúncies a realitzar la mobilitat concedida, per part d'algunes persones que havien estat seleccionades com a beneficiaris.

Les dates són molt ajustades però l'activitat es pot realitzar fins el 30 de setembre i poden sol.licitar ajut les persones que ja hagin realitzat l'activitat durant aquest curs i compleixin amb les bases de la convocatòria.

Les sol·licituds s’han de presentar a les sotsdireccions de Relacions Internacionals d’un dels Centres Docents als quals estigui vinculat el PDI i han d’estar avalades amb el vistiplau del Director del Departament. Cada Centre valorarà les sol·licituds i les remetrà en ordre d’arribada al Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització com a màxim a les 14.00h del divendres 25 de setembre de 2015

III Convocatoria

Participació de docents en Radboud Summer School 2016

La Radboud University organitza, l'estiu vinent la Radboud Summer School (RSS) 2016 i convida docents que estiguin interessats en participar-hi.

Als documents adjunts podeu consultar la informació relacionada i el formulari que s'ha de fer arribar a l'organització de la Summer School, en cas de que sigui del vostre interès.

La data límit per presentar les vostres propostes és el 10 d'octubre.

Guia

Formulari

Llicències Educatives i prèstec de llicències NX

Per la vostra informació, volem enumerar-vos la informació sobre llicències educatives que hi ha a UPC, i llicències que té l'escola per a ús de l'estudiantat.

1. Les llicències que ofereix UPC pels estudiants es troba al següent enllaç:  Llicències educatives UPC.

2. A nivell d'EPSEVG, us enumerem les llicències més importants d'ús per estudiants:

• NX Siemens: Aquest any es poden extreure llicències per ús individual (renovables cada 4 mesos). Si voleu alguna o la necessiteu per algun projectista. Podeu demanar-la a STIC.
  • Solidedge ST: Es pot distribuir a tots els estudiants, PDI i PAS, només cal portar un pen-usb o algun dispositiu per emmagatzemar el software
  • 20 SIM: Es pot distribuir a tots els estudiants, PDI i PAS de forma lliure.
  • CYPE: Hi ha 5 llicències per PDI, i s'estan fent gestions per augmentar el llicenciament.

Premi al millor TFG Industrial

Fins divendres 24 de juliol a les 15.00 h es poden presentar les propostes per optar al premi Joan Roset i Ventosa, directament a la seu del CETIVG. El director de TFG guanyador rebrà un premi de 300€.

Bon estiu!

Aquest serà el darrer butlletí del curs, ens retrobem al setembre.

Des de l'e-Comunicats del Campus us desitgem que passeu molt bon estiu!!

Interacción 2015

Del 7 al 9 de setembre, tindrà lloc, al Campus, el congrés internacional Interacción 2015

En ell s'hi trobaran acadèmics i professionals del món de l'empresa per exposar i debatre els darrers avenços en la interacció Persona - Ordinador.